Alan García: !Que investiguen lo que quieran!

“A mis compañeros y amigos: Que investiguen lo que quieran. Así quedará claro que otros presidentes cobraron pero Alan Garcia no”, términos utilizados hoy por el expresidente Alan García Pérez en su cuenta de Twitter tras el anuncio de la Procuraduría Pública ad hoc para el caso Odebrecht, a cargo de Katherine Ampuero Meza, de  la presentación el pasado primero de marzo de una denuncia en contra del ex presidente de la República, Alan García Pérez or la supuesta comisión  del delito contra la Administración Pública  por el caso específico del Metro de Lima, tramos 1 y 2.

En la misma denuncia están incluidos el  exministro de Transportes y Comunicaciones, Enrique Cornejo Ramírez y el exdirector ejecutivo de la Autoridad Autónoma del Tren Eléctrico de Lima, Oswaldo Plascencia Contreras

“Declaro que, como siempre, señala García en un segundo twitt, estoy dispuesto a toda investigación y a concurrir a cualquier citación”

De acuerdo a la Procuradora Ampuero Meza, esta denuncia actualmente se encuentra en la Fiscalía coordinadora de las fiscalías especializadas de corrupción de funcionarios, a cargo de César Zanabria. “Sera este fiscal el que decida qué fiscal o que fiscales van a ver esta denuncia”, explicó la procuradora.

En este caso, el principal implicado es el exviceministro de Comunicaciones del MTC, Jorge Cuba Hidalgo, quien, de acuerdo al testimonial del ex directivo de Odebrecht, Jorge Barata, recibió de la firma brasileña depósitos por un total de US$ 8 millones, a cambio de ayudar al consorcio a ganar las licitaciones de los tramos 1 y 2 del  Metro de Lima.

Actualmente este exfuncionarios al igual que sus coacusados entre ellos su conviviente la exvoleybolista Jessica Tejada, se encuentran bajo mandato de prisión preventiva en distintos penales de Lima.

1.353 comentarios sobre “Alan García: !Que investiguen lo que quieran!

  • el Marzo 21, 2017 a las 9:36 am
    Permalink

    Kiitos kommentista! Tämä vahvisti kÃynst¤ksiäii siitä, millainen kirja oli kyseessä. Kuten sanottu, saatan lainata kirjan vielä uudestaankin, mutta tällä hetkellä ei kyllä harmita, että se jäi kesken. Harmittaa vain Juslinin puolesta – F & F on nostattanut varmasti paljon odotuksia häntä kohtaan ja on sääli, jos monet ovat sitä mieltä, että tämä uusin on pettymys Fridaan nähden.

  • el Marzo 22, 2017 a las 2:29 am
    Permalink

    Ih hvor ser det bare flot ud. Fedt stof og ja quiltning gør bare rigtig meget godt.Har lige et lille spørgsmål. Tegner du streger der hvor du syr, for at få det lige??Kh Trine

  • el Marzo 22, 2017 a las 9:58 am
    Permalink

    Wright’s book of sermons on the prayer is one of my favorites. I also like Lohfink’s exegesis of “Hallowed be your name,” in Jesus and Community. When I’ve preached on the prayer, I follow him and tie that phrase back to Ezekiel 36. Donald Hagner’s Matthew commentary is one I use regularly.

  • el Marzo 22, 2017 a las 2:51 pm
    Permalink

    SteveK Except during times of revolution, political upheaval, and/or anarchy “Money & Power, Inc.â„¢” has ALWAYS owned the system, they have the “money” and the “power”… That’s what the system is!Most of the time “Money & Power, Inc.â„¢” has the good sense not try to take it “all”… during those times they don’t you have revolution, political upheaval, and/or anarchy. And then, sometimes “Money & Power, Inc.â„¢” is really S_T_U_P_I_D and this is one of those times.

  • el Marzo 22, 2017 a las 4:50 pm
    Permalink

    Surprisingly revealing many many thanks, I do think your readers may well want further blog posts such as this carry on the great get the job done.

  • el Marzo 22, 2017 a las 5:51 pm
    Permalink

    Took me time for you to study all the reviews, but I truly enjoyed the article. It proved to be very useful to me and I’m certain to all of the commenters here! It’s always great when you are able to not just be informed, but also engaged! I’m certain you had enjoyable writing this article.

  • el Marzo 22, 2017 a las 6:58 pm
    Permalink

    I am laughing again,hehehe.I feel the same thrill about car boot sales, jumbles, charity shops,as you know by now etc.You can always have a second wedding…Un abrazo my dear friend.XXXXXXXXXXXXXXXX

  • el Marzo 22, 2017 a las 7:04 pm
    Permalink

    This is the most funniest thing of India.CBI leaving people who makes lakhs of crores of rupees scams(for eg Spectrum RAJA, CWG Kalmadi, etc.) and harrassing innocent small govt employees just based on a complaint by a person who may be wants to take some sort of revenge. Even if the genuine crime is committed also it wont be more than 5000 or 10000 rupees or may be little bit more.

  • el Marzo 22, 2017 a las 7:46 pm
    Permalink

    Howdy Jackie.Thanks for sharing the intimate details. Nothing like laying it out there for all to see…. and yes, learn from.I read an interview last night between Jeff Walker (of PLF fame) and Sonia (copyblogger). Jeff’s take was that the “launch formula” works regardless of whether you are going big or small. It’s all in the “system”. Time proven tactics that just flat-out work.Anyway, good stuff. And thanks again for sharing… EricEric T. Wagner recently posted..

  • el Marzo 22, 2017 a las 11:47 pm
    Permalink

    Buna idee, poate miercurea incerci fara carne Nu stiu daca ti-ai ales deja numele, dar iti mai dau cateva idei nu pentru ca nu-mi place retete.lavinnia.ro ci pentru a avea de unde alege:Deci:meniu.lavinnia.ropofta-mea.lavinnia.ro(pre)gatit-de.lavinnia.rola-masa.lavinnia.ro (masa Lavinniei, in genul Hanul Ancutei)gustos.lavinnia.ro (banuiesc ca o sa pui doar reusitele gastronomice, care au fost gustoase)gastronomic.lavinnia.royam-yam.lavinnia.roSpor! 

  • el Marzo 22, 2017 a las 11:53 pm
    Permalink

    Biracial Self Proclaimed Gold digger I might as well be honest, I am a good interesting lovin girl lookin for any guy who is usually generous, pro hot single ladies fessional and loves to help! I just fairly recently moved here and would lov amature swingers e to meet today. Please send me personally an email for more information about me. single and wants bbw swingers seeking find a hooker lonely markham wifes

  • el Marzo 23, 2017 a las 2:51 am
    Permalink

    This is actually kind of funny to read — where exactly are you pulling this stuff from? There’s no partnership between saxaspeak and the hoya. there was never any election blog on the hoya either.Seems to be like you guys are the one’s fooled here.

  • el Marzo 23, 2017 a las 3:32 am
    Permalink

    Stunning Bev, really amazing. Thanks for letting us see it. We had a lady at our WRI meeting a few months ago who did faberge style eggs. They were gorgeous and we were only allowed to view them with our hands behind our backs lol!Kat xx

  • el Marzo 23, 2017 a las 3:40 am
    Permalink

    A ja…. bardzo lubiÄ™ to Å›wiÄ™to.LubiÄ™ zapach stearyny i wyglÄ…d cmentarza z tymi niesamowitymi ognikami.LubiÅ‚am od dziecka, kiedy biegaliÅ›my z bratem pomiÄ™dzy piÄ™knymi nagrobkami, szukaliÅ›my opuszczonego, zniszczonego, na którym stawialiÅ›my Å›wieczkÄ™.A doroÅ›li stali przy naszym rodzinnym grobowcu.A teraz odczytujÄ™ dzieciom nazwiska pochowanych przodków, mówiÄ™, że po nich majÄ… imiona. StojÄ™ z ciotkami, z którymi widujÄ™ siÄ™ tylko raz w roku – wÅ‚aÅ›nie tam, przy tym grobie.

  • el Marzo 23, 2017 a las 5:50 am
    Permalink

    The most compelling argument I heard about this was concerning your dog chasing a cat or something – do you yell at it for running off or wait for it to come back and click? (My answer now is “neither” but it made sense then. )It will ebb and flow. People will get so sick of permissive parenting/dog ownership and start the beatings. It will ebb and flow. Both methods work, and I’m in the middle. I have more fun looking for things I like my dog to do, but there’s a time for “no. “

  • el Marzo 23, 2017 a las 6:45 am
    Permalink

    Sveiki,perskaiciau jusu pasi­sa­ky­mus ir nuta­riau pasiulyti,gal kam rei­kia senes­niu laiku kram­tomu gumu kolek­ciju (pvz :turbo,auto-moto,komando,lazer ir t.t)ir nepilnu kolekciju,na tie­siog jei sudo­mi­nau rasy­kite i gmaila

  • el Marzo 23, 2017 a las 10:17 am
    Permalink

    ¡¡¡ DIOS MIO !!! Estas guapisima… La ultima vez que te vimos por España fue en Hotel California y poniendo tu maravillosa voz en la campaña de Barack Obama. Sinceramente me alegro mucho por ti y que tengas mucho exito en tu carrera…

  • el Marzo 23, 2017 a las 5:24 pm
    Permalink

    dank ik weet hoe je je voelt. @Paul 10:46 uitslag van dat onderzoekje nogal voorspelbaar. Ook als je elkaar niet haat blijkt 88% de ander al ‘doodgedrukt’ te hebben voor je met je ogen kunt knipperen. @Annamarie 11:04, nou, heeft Gretta opdracht tot moorden gegeven, dacht het niet. Het zijn niet eens haar schepen. Even nadenken graag en dan kletsen, voordat je iemand met Hitler vergelijkt. .

  • el Marzo 23, 2017 a las 6:57 pm
    Permalink

    Heureusement que l’édition belge est présente dans toutes les fnac et tous les leclerc depuis des mois .parce que si il fallait attendre tf1 hum hum

  • el Marzo 23, 2017 a las 7:40 pm
    Permalink

    Evil is noticing that there were Palestinians already in Palestine and taking it anyway. “The bride is beautiful, but she is already married to another man.” To lust after another man’s wife, to commit adultery with her, and finally, like David, to murder her husband so as to take the wife for his own – this is sin. It is the original, founding sin at the heart of Zionism.

  • el Marzo 23, 2017 a las 9:22 pm
    Permalink

    CHANGE IT BACK TO THE OLD LAYOUT YOUTUBE!!!!!! HOW SIMPLIFIED DO YOU HAVE TO MAKE THE SITE BEFORE YOU'RE SATISFIED THAT US LOWER BEINGS WILL BE ABLE TO ACTUALLY USE IT? IS THE NEXT STEP GOING TO BE TRANSLATING ALL THE TEXT ON YOUTUBE INTO CAVEMAN-ESE SO IT WILL BE EASIER FOR US NEANDERTHALS TO UNDERSTAND?

  • el Marzo 24, 2017 a las 10:48 am
    Permalink

    Now I know who the brainy one is, I’ll keep looking for your posts.

  • el Marzo 24, 2017 a las 6:08 pm
    Permalink

    Herzlichen Glückwunsch! Und eine schöne Zeit in Afrika! Falls du nach Namibia kommst, mach ein Foto für mich, ja?! Meine Patentante wohnt in Okahandja, und ich war leider noch nie da.Lieben Gruß, Maja

  • el Marzo 24, 2017 a las 7:07 pm
    Permalink

    It’s not just about the Lobby, is it? Any discussion of Jewish power brings forth the same response from the same people. Ludicrous comparisons to the Protocols of the Elders of Zion (an obvious fraud and the dullest book I ever read), talk of blood libel, etc. All of it designed to squelch discussion and keep the levers of power hidden from view.

  • el Marzo 24, 2017 a las 9:25 pm
    Permalink

    Wieder ein wunderschönes Kärtchen. Ich mag die Form, ich glaub, ich muß die auch mal ausprobieren *g*.Und gute Besserung *drück*, wenn alle 3 krank sind, dann ist es ja irgendwie immer die Mama, die trotzdem alles am Laufen halten muß, gell?

  • el Marzo 25, 2017 a las 6:53 am
    Permalink

    stimmt! Es ist sehr spannend und ich bin auch ganz aufgeregt, weil gerade alles an seinen Platz fällt, von dem ich gar nicht wusste, dass es gar nicht auf seinem Platz war. Ich freue mich, dass du gespannt mitliest … und hey, ich bin mitgespannt, wo das noch genau hinführt! @SilkeHihi. Da brauchts noch etwas mehr Ãœbung, aber genau das mach ich ja mit dem Himbeerwerft-Blog. @MariaDas freut mich!

  • el Marzo 25, 2017 a las 11:42 am
    Permalink

    I think they likely glued all the dishes to a long piece of light plexiglass or clear acetate and lightly tethered it at the far end of the table. Look at the way the candle holder shakes. There would be so much stretch in the material of a typical tablecloth that the trick couldn’t work. Still a cool idea, but I think that’s what they had to do… I would love to have one of those bikes!

  • el Marzo 25, 2017 a las 5:21 pm
    Permalink

    – I’m totally with you on the play doh thing. Prior to children, I thought play doh was grand. I remember wanting all those play doh accessories when I was a girl. The scissors, the growing hair guys, etc. I now *completely* understand the real reason I never had any of it. Now I say, “I pay for him/her to go to preschool. They can clean it up.” I’m not going to deal with it unless it’s summer time and they are in the driveway. Those are my rules. A girl’s gotta do what a girl’s gotta do, ya know?!January 29, 2009 – 1:40 pm

  • el Marzo 25, 2017 a las 10:19 pm
    Permalink

    Unikuviin tuudittava terveinen täältä luoksesi♥ Kipu on kurja kaveri. Itse yritän oppia kiittämään siitäkin, sillä ajattelen, ettei sitä kellekään turhaan jaeta. Pieni lohtu ehkä.Otsikkosi sana tarttui silmään ja saatteli minut tänne visiitille. Uinuva on nimi tämänhetkiselle olotilalleni:) Pysähtynyt olo kaiken lomalla kokemamme kaaoksen jälkeen.Onnea alkaneeseen vuoteen!

  • el Marzo 26, 2017 a las 12:19 am
    Permalink

    Bev Truly Wonderful project I will be giving this one a go, if I can find a paper bag….Since joining the Tuesday Taggers challenges I have been squirreling away everything that looks unusual, but no paper bags, they are so hard to come by in the age of "plastic" love your tutorial on "tickets" thanks. Hugs Avril xx

  • el Marzo 26, 2017 a las 12:50 am
    Permalink

    Ti dirò… io non ho guardato di proposito la trasmissione perchè quell’uomo non lo sopporto più… tanto poi alla fine ci sarà gente che lo voterà ancora… purtroppo -.-

  • el Marzo 26, 2017 a las 1:01 am
    Permalink

    Great work! Everything looks amazing!! Unfortunately, somewhere in the middle of January I lost my cooking mojo, so I’m just sitting here drooling instead of talking about the good stuff I made. I still have this fabulous book out from the library in the hopes that things will change for me. Thanks for turning me on to it!

  • el Marzo 26, 2017 a las 4:27 am
    Permalink

    19 10-10-11cendo spune: nu imi scriemanufacturer:n/achip type:n/adac type:n/aaprox.total memory:n/acurent display mode:1024×768(32bit)(1hz) asa scrie -41V-a ajutat acest raspuns?

  • el Marzo 26, 2017 a las 5:09 am
    Permalink

    I just like the valuable information you supply for your articles. I will bookmark your weblog and take a look at once more right here frequently. I’m reasonably certain I’ll be informed plenty of new stuff right here! Best of luck for the following!

  • el Marzo 26, 2017 a las 10:11 am
    Permalink

    Лариса! Спасибо Вам за такие прекрасные эмоции! И правда, очень сладкие малыши. А это ещё и умненький какой-то получился))

  • el Marzo 26, 2017 a las 2:59 pm
    Permalink

    I think that green screening for news is far from a new thing. I seem to remember watching an ABC newsreader suddenly appear on a background on TV in Perth, and I left WA nine years ago.

  • el Marzo 26, 2017 a las 8:34 pm
    Permalink

    argh! sorry you are having wordpress issues, fran! so frustrating – i DO understand!! been there!!that is just wonderful that you and ralph got to do the school visit. i love all the connections (your former school, that the teacher was former mayor…all very cool).even when i was a teacher 10-12 years ago, there were still blackboards!white boards are much less messy!so glad ralph had a chance to share his artistic skills with the kids!

  • el Marzo 26, 2017 a las 10:46 pm
    Permalink

    gaspar disse:falando serio agora,nao teria como instalar um laser na proa do sub com um alcance de uns 50 Km, esse laser teria uma abertura de 180 graus e deterctaria qq coisa que nao fosse agua, desde cardumes de peixe a sub’s inimigos… seria isso uma ficcao ou ja esta em estudos em alguma marinha ??

  • el Marzo 27, 2017 a las 12:57 am
    Permalink

    Come le fiabe i sogni ci parlano attraverso il linguaggio dei simboli, veri o presunti che siano (frutto della fantasia diurna o notturna sempre all’inconscio attingono) sono da interpretare elemento per elemento su base metaforica e allegorica. Lorella “dice” un sacco di cose. Ed il “piccolo pene eretto” (una clitoride cresciuta per disperazione) è solo uno degli elementi interessanti di questo sogno.

  • el Marzo 27, 2017 a las 2:22 am
    Permalink

    Hollande n’a pas l’envergure d’un président. Il croit que la politique c’est le pays de bisounours. IL dit oui à tout, cherche a faire rêver les français qu’il va tout améliorer alors qu’il y a une réalité économique, sociale, juridique…Hollande au pouvoir et vous salariés vous vous retrouverez au chômage !!

  • el Marzo 27, 2017 a las 3:40 am
    Permalink

    Wow, after weeks of trying to watch this (connections are slow in the Himalayas), I finally finished the first episode. AMAZING! I can’t wait to see where you guys take us!

  • el Marzo 27, 2017 a las 6:56 am
    Permalink

    Interesting note about the L train walk + gentrification. I looked at apartments on the Montrose stop over two years ago and decided against it because of the lack of other residences in the area. Apparently most of the buildings at that stop are illegally-converted.-mikemfs at mikebot dot com

  • el Marzo 27, 2017 a las 10:24 am
    Permalink

    Pues, Rafa, yo creo que tanto en un lado como en otro se nos intenta manipular haciendo de estos intereses patria, cuando los verdaderos intereses de la ciudadanía anda por la resolución de la crisis de forma justa y solidaria. Aquí estamos ante un problema de las multinacionales entendiendo a Repsol como una empresa que le queda poco capital español.Eso no exime de pensar que determinados recursos y servicios deben ser de propiedad estatal, o lo que es lo mismo, de la ciudadanía para garantizar su control.Un saludo

  • el Marzo 27, 2017 a las 3:09 pm
    Permalink

    Fantastic pictures of you two, you look so happy!Sharon should get a Photography Award for these beatiful picutres which ALSO includes Ae!Congrats Moi and Ae!

  • el Marzo 27, 2017 a las 5:36 pm
    Permalink

    – I was wondering if you ever thought of changing the structure of your blog? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 pictures. Maybe you could space it out better?

  • el Marzo 27, 2017 a las 7:11 pm
    Permalink

    Ramble away Jim! I love to hear about other people’s chicken flocks I bet that Black Copper Maran is gorgeous! I have a few pullets of the same breed and they are very pretty. It sounds like you have a nice operation, running smoothly with all the chick sales and no more predation. Best wishes with your chicken flock too! Thanks for stopping by to visit!

  • el Marzo 27, 2017 a las 8:07 pm
    Permalink

    October 30, 2012  10:23 am by robina Dear Marc,Thanks for all your help, you really have gone above and beyond! We haven’t managed to get hold of any plans as they may have been lost by the council in a fire in 1986! I have also spoken to 1st Associated. I think for now this one will remain a mystery, hopefully the surveyor will be able to shed some light on the construction when he goes in. I will keep you posted!

  • el Marzo 28, 2017 a las 6:32 am
    Permalink

    Berrrrbbattoovvvvv! get excited 6.9 absolute steal the golden boots of a couple of seasons ago are back and ready to give us relatively cheap fantasy options.Petric goes down for value here I expect Berbs to get starts (no idea what his fitness is like) but I feel he will make it into my team at some point this season.

  • el Marzo 28, 2017 a las 7:52 am
    Permalink

    Its a damn shame everyone talking about BIG K.R.I.T. on this post, lol….But what album did he drop? I already got that K.R.I.T. was here, and that shit is hard as hell….lol…And I kinda like Wiz’s Kush and OJ better for the year….it just depends on what mood, but I can not get enough of that beat “Neverbeen”oh yeah, how is this Big Sean? Has anyone listened to it yet????

  • el Marzo 28, 2017 a las 7:55 am
    Permalink

    Welcome Amanda!I haven’t finished watching Beau Brummell yet, but I was disturbed by the very modern feel of the editing. Did that bother anyone else? Also, I thought it was strange that he entered the prince’s chambers with his hat and walking stick still in hand. Wouldn’t someone have taken that at the door? Or were they too perfectly stylish to give up? ;’) Anyway, your books sound fantastic, Amanda! And this is my month off of writing, so I’ll have to check them out. We love scandalous women here!

  • el Marzo 28, 2017 a las 1:18 pm
    Permalink

    Alors: quelques minute avant, j’ai connecté mon Note à Kies e ce dernier, a commencé l’installation automatique de pas mal de choses. Donc, aussi de le correctif disponible depuis hier. Donc, après l’installation, j’ai activé le WiFi, je me suis connecté à « SFR WiFI Publique » e pour l’instant, ça marche. Je dois essayer avec ma connexion privée de la box et voir si tout revient normale.Merci.FAB

  • el Marzo 28, 2017 a las 3:36 pm
    Permalink

    mainly exclusive web-site…Record seriously recognize utilizing these services articles. We certainly have really been recently looking all over with regard to where! Thank heavens Many individuals stubled onto this technique relating to be able to Request. Its possible you have…

  • el Marzo 28, 2017 a las 10:21 pm
    Permalink

    Yes – Yes – Yes!I saw the Saturday matinee (10 September), along with my daughter (an artist) and son-in-law. A line from King Lear: Mankind must perforce prey upon himself like monster of the deep – came to mind. Sometimes those monsters are deep-seated; ideologies that clash with the boundaries of culture or individuality. The results are often unforeseen consequences; however, they also provide lessons.Lessons found in Asher Lev are as universal as they are timely.Thanks to all involved with Barrington Stage, and Bravo!Richard KasunickAgawam, MA

  • el Marzo 29, 2017 a las 12:52 am
    Permalink

    La vous etes a cote de la plaque. Quelqu’un qui essaye de rapatrier frauduleusement 300 ou 400000 euros de Suisse n’est plus vraiment en etat de parler de moralite. Le fait que ce soit une femme n’a aucun rapport. Elle peut bien vendre tout ce qu’elle veut, puisque ca en revanche c’est legal. Mais ca montre aussi que l’ecologie est simplement devenu une enieme facon de faire de l’argent.

  • el Marzo 29, 2017 a las 5:22 am
    Permalink

    Interesting reading and I bet those protesting against Columbus Day do so having taken full advantage of the advances in medical science and technology created by the "colonizers".I believe what we're seeing is an attempt to make the world weissrein and judenrein. Every other race is allowed its identity, culture and traditions except whites and jews. And it's our own people who have betrayed us.To all true Americans, I wish you a Happy Columbus Day, celebrate it loud and proud!Proud Brit.

  • el Marzo 29, 2017 a las 5:35 am
    Permalink

    Hello – I must say, I’m impressed with your site. I had no trouble navigating through all the tabs and information was very easy to access. I found what I wanted in no time at all. Pretty awesome. Would appreciate it if you add forums or something, it would be a perfect way for your clients to interact. Great job

  • el Marzo 29, 2017 a las 8:36 am
    Permalink

    I am no authority on anything, just a mom with a blog of small circulation. I should have mentioned (and intended to, but I write on the fly) that I bookmarked the skort for myself because the comments section for the retailer indicated that for women under 5’5″ the skort comes below the knee. I am 5’2″. In any case, I did mention above that I do not exercise in mixed company at gyms as a rule.I think the woman’s pose has more to do with the emphasis on the feature you alluded to than the woman’s blouse. But in order to dispense with any possibility of scandal, I will remove the photo.Thank you for your input.

  • el Marzo 30, 2017 a las 5:47 pm
    Permalink

    Jeg kan sagtens forstÃ¥ dig. Sne hører sig til i vintermÃ¥nederne, og det er ikke før til december. SÃ¥ altsÃ¥! Men hvor ER dit billede smukt… 🙂

  • el Marzo 30, 2017 a las 6:55 pm
    Permalink

    Why are you encouraging lifting the same muscle groups 2 days in a row?  Have you found research that states you don’t need 48 hours rest when strength training.  Constantly breaking down the same fibers = no repair = no benefits. Â

  • el Marzo 30, 2017 a las 11:45 pm
    Permalink

    manu: Grazie!Daisy: Ci credi se ti tico che ho letto il tuo commento tre volte prima di capire? Poi ci sono arrivata (sono una dai tempi lenti…): anche tu sei di quelli che han paura del soufflé. Beh: fattela passare. Perché non c'è proprio nulla da temere… E se hai dei dubbi, sono qui. Ciao!

  • el Marzo 31, 2017 a las 5:48 am
    Permalink

    Gut, “plötzlich” ist nicht ganz richtig, dieser Trend ist ja nun auch schon 1 Jahr betagt oder so.Dennoch; woher kommt er?? Normalerweise gibts ja jedesmal irgendwelche Vorreiter, irgendwelche Auslöser. Wer erinnert sich nicht an den Beckham-Iro, den spontan JEDER vor 2-3(?) Jahre…

  • el Marzo 31, 2017 a las 11:36 am
    Permalink

    PercosasiamonatiMolto scorretto usare il blog per fare campagna elettorale… Cmq posto che anche a me fa ridere il fatto che ad un tossico vengano chiesti spiccioli, da te un pò potevamo aspettarcelo, visto che sei una "tranquilla psicopatica di quartiere"!Quoto chi ha detto che a smuovere la generosità sia stata la parola "neve", opportunamente travisata per qualcos'altro!Fossi in te farei una puntatina al google campus, lì potresti smerciarne parecchi in un colpo solo!

  • el Marzo 31, 2017 a las 2:18 pm
    Permalink

    hey mensende trouw is nu al enkele weken en het turbo actie plan heeft echt gegolpen 7 kilo kwijt die maand nu ondertussen al aan 10 kilo nog 6 kilo min der om op streefgewicht voor de zomer te komendus mensen het turbo actieplan zeker proberen

  • el Marzo 31, 2017 a las 2:46 pm
    Permalink

    >Candee greetings from Firestone!Enjoyed your blog. Hope you have a deliciously, delightful Fall Break week. Isn't this weather exquisite?I'm looking out toward the mountains and watching the snow fly.Enjoy and refresh! Bobbe

  • el Marzo 31, 2017 a las 5:09 pm
    Permalink

    Merci pour le compliment et toujours ravi de servir de « vecteur » à votre blog.Pas d’énervement pour moi. Très difficile de voir ses propres fautes de frappe. Merci de votre vigilance. Rectification faite.L’auteur

  • el Marzo 31, 2017 a las 5:19 pm
    Permalink

    I'll have to see what others have to say. I still have not upgraded to a smartphone, and like you I'm almost to my upgrade point. I have very small hands, so size is a big deal for me, but I had read that iPhones also don't support flash & I'd need flash.

  • el Abril 1, 2017 a las 12:57 am
    Permalink

    [46] hawkNothing wrong with Camden that several miles of chain link fence, razor wire, and some strategically-placed towers and gates won’t cure.I would have suggested a 20 kiloton warhead, but downtown philly is too close, and the fallout would affect the Shore.

  • el Abril 1, 2017 a las 5:27 am
    Permalink

    Hmm it seems like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it up what I had written and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I’m still new to the whole thing. Do you have any helpful hints for novice blog writers? I’d really appreciate it.

  • el Abril 1, 2017 a las 12:41 pm
    Permalink

    Bonsoir,14 ans c’est très jeune et en même temps c’est déjà avancé pour la compétition. Pour la gym loisir pas de problème, pour la compétition, celà dépendra cette année des créneaux, du nombre d’inscrits de leur niveau… L’ideal est de venir au moment des inscriptions dès la rentrée pour en parler avec les entraineurs en personne. Les dates seront publiées au plus tard la semaine prochaine.A bientôt.

  • el Abril 1, 2017 a las 1:04 pm
    Permalink

    The only thing that fruit is “praying” for is to scissor his mangina w’ that parasitic cunt. If not for fggts like that dude, needy manipulative bimbos posting their traffic-status to the world would just shrivel up & die. I bet he’s not even from Bro-Cal.

  • el Abril 1, 2017 a las 2:15 pm
    Permalink

    Was this the Wolfensohn responsible for helping Gaza become economically viable and who paid for all those hi-tech greenhouses the Israelis left behind only to have them trashed by his wards?If so I would have thought he had learned something by now.

  • el Abril 1, 2017 a las 11:47 pm
    Permalink

    Those of you who believe in mind power techniques/law of attraction, plz suggest tools that you have used with great results…What are you opinions on affirmations, mirror affirmations, subliminal blaster software?Skeptics, please stay away.

  • el Abril 2, 2017 a las 5:30 am
    Permalink

    Finaste ElisabethVilken skruttig värld vi lever i..!Fortsätter att be att du ska få vara buren genom det här och inte behöva kämpa så mycket. Att en övernaturlig frid får omge dig och de dina.Allt gottPernilla

  • el Abril 2, 2017 a las 8:55 am
    Permalink

    People normally pay me for this and you are giving it away!

  • el Abril 3, 2017 a las 3:53 am
    Permalink

    oops, i see i made a typo in copying part of norm’s text. one last thing for the end of that earlier paragraphIn either case Israel needed to provoke Hamas into resuming its attacks, and then radicalize or destroy it, thereby eliminating it as a legitimate negotiating partner or as an obstacle to a settlement on Israel’s terms.i’m rereading norm’s book now, it’s a great swift read easily the most concise condensed review …everyone should read it, very short w/over 40 pages of notes, he sources everything. it’s the definitive go-to handbook on the war.

  • el Abril 3, 2017 a las 5:44 am
    Permalink

    Aivan mahtava! Itse pukeudun pääsääntöisesti mustaan ja oranssiin, joten kuvan yksilö on juurikin mieleeni! Ihana :-)P.S. Olen ollut pakottavista syistä pois netin ääreltä, joten en ole voinut laitaa sinulle lupaamani sähköpostia, mutta saat sitä huomisiltaan mennessä! Tuli sairastapaus perheessä ja jouduin matkustamaan pois…Mutta nyt pääsin taas koneen ja mailien äärelle, joten mailia on siis tulossa :-)-Satu

  • el Abril 3, 2017 a las 8:35 am
    Permalink

    I agree. Veterans' Day is every day. It was awkward the first time or two, but every single time I see someone wearing one of the black hats with yellow embroidery or with veteran's plates, etc… I make it a point to stop them to thank them. If they're a jarhead, they get an Ooh Rah or a Semper Fi.I do admit to going squee-like when I met an Iwo Jima vet from WWII, though.

  • el Abril 3, 2017 a las 10:25 am
    Permalink

    All of this is why Hamas came into power and has been repressed with such brutality by the Fatah elements, on behalf of themselves as much as of Israel.Right now, an effective leader could make all the difference for Palestine, but instead they have the Quisling, who would sell out his people for a bowl of revenge.

  • el Abril 3, 2017 a las 11:13 am
    Permalink

    03/09/2010 – 2:52pmEl clásico del bernabeu solo será época de odio y venganza si el Barça va por delante y el Madrid tiene opciones reales…Acaso… la apología de la violencia pura, del mal supremo… ¿no supondría algunas de las portadas más asquerosas y repulsivas de los últimos tiempos?

  • el Abril 3, 2017 a las 7:49 pm
    Permalink

    I have noticed that expenses for online degree experts tend to be an incredible value. For instance a full Bachelors Degree in Communication with the University of Phoenix Online consists of 60 credits from $515/credit or $30,900. Also American Intercontinental University Online provides a Bachelors of Business Administration with a entire program feature of 180 units and a tuition fee of $30,560. Online degree learning has made getting your college diploma so much easier because you can earn your degree from the comfort of your house and when you finish from work. Thanks for all tips I have learned through the web-site.

  • el Abril 3, 2017 a las 8:46 pm
    Permalink

    1a6Eu concordo em gênero, número e grau com você.Tenho o meu blog a pouco mais de 3 meses e até que está fazendo sucesso! Mas nada comparado com quem tem ha anos né, claro.E sim, aparece sempre uma fofoquinha ali, uma crítica daqui. Coisas altamente desnecessarias.Por enquanto eu ainda não ligo, mas vamos ver até quando né!

  • el Abril 4, 2017 a las 12:36 am
    Permalink

    I simply needed to thank you so much once more. I’m not certain what I could possibly have achieved in the absence of the ways shown by you regarding that field. It became the difficult dilemma in my circumstances, nevertheless spending time with a new well-written avenue you processed it took me to weep with fulfillment. I’m happier for this guidance and have high hopes you are aware of an amazing job you have been accomplishing instructing other individuals with the aid of your blog. I know that you have never encountered any of us.

  • el Abril 4, 2017 a las 2:53 am
    Permalink

    Oooh, yes, I should take them out! On dates, I mean, not like indecent exposure. I can get a sitter, go out to dinner with the Loving Husband, and revel in all the “How’d that guy manage to land a woman like her?” looks. I’m simultaneously disgusted with myself for having that thought, and delighted with the idea.

  • el Abril 4, 2017 a las 4:30 am
    Permalink

    tobyHi Victor,There is no such thing as 18-55 STM, the 18-55 lens canon sells with the T4i/650D is non STM. a bummer if you want that silent focusing during video. The 50 f/1.4 for portrait work is VERY nice, colors and sharpness are excellent. If you don’t mind not having STM I suggest the T4i + 18-55 and the 50 f/1.4 If you really need STM consider the 18-135 kit. Feel free to ask followup questions.  

  • el Abril 4, 2017 a las 5:55 am
    Permalink

    Não sou candidata. Mas, apoio esta carta a partir desta, todo o respeito a pluralidade das culturas Afro e Cigana serão garantidas em suas diversidades. Apesar de tantos preconceitos e discriminações que nestas Culturas, elas mantiveram suas tradições e deixaram para outros povos, legados de riquezas materias, culturais e ensinamentos.

  • el Abril 4, 2017 a las 8:52 am
    Permalink

    , “I believe that God has guided this decision,…..”Jesus states:Luuke 16:18 “Whoever divorces his wife, and marries another, commits adultery: and whoever marries a divorced woman commits adultery.”Mathew 19:9 “Whoever shall divorce his wife, except for unchastity, and shall marry another, commits adultery.”Who is correct Youngren or Jesus?

  • el Abril 4, 2017 a las 9:22 am
    Permalink

    dominik_me – a-k! the photos are unbelievably beautiful,have heart and soul and show way morethan just the surface. the frauke portraitin the car reminded me that i alwaysthought that frauke has mia farrow allure.just someone has to show it!October 22, 2011 – 8:10 pm

  • el Abril 4, 2017 a las 2:56 pm
    Permalink

    You better fight for him girlfriend! Show him you got more! *Tyra neck roll* Tell that girl, “Yo look, he’s mah man! Dontcha come between us ayt!” LOL Just kidding! Just be yourself and don’t nag him too much or annoy him, it’ll drive him away.If that doesn’t work and he’s turned on by your friend even more. Give up…there’s plenty more fish in the sea. Or fight and win yo man back!

  • el Abril 4, 2017 a las 5:01 pm
    Permalink

    Thank you for the invitation! I am now a feeder subscriber, I have a post about your Event …. and I have added your button to my right side bar.The three gifts I would want are…1. Smart E Bear2. PopATot Baby Activity Center3. Super Soft Minky BlanketThank you for hosting such a great event.

  • el Abril 4, 2017 a las 7:51 pm
    Permalink

    En ik lees er helemaal overheen…onderaan het artikel staat de vuile suggestie: ‘volgen krant en concern de Telegraaf slechts de toenemende polarisering in Nederland, of voeden zij die juist?’ Een valse, onbewezen suggestie, puur bedoeld om stemming te maken.Ook hier weer alleen de Telegraaf genoemd, terwijl NRC, Volkskrant en Trouw bij uitstek de kranten waren die tijdens de kabinetsonderhandelingen heel bewust en stelselmatig campagne voerden om het huidige kabinet onmogelijk te maken. Het is een schande dat deze Ramaer hier zijn eenzijdige stemmingmakerij mag plegen!

  • el Abril 5, 2017 a las 2:31 am
    Permalink

    पूर्वाइथे सगळं इकॉनॉमिक्स लिहित बसलो असतं, तर कदाचित अजुन कंटाळवाणं झालं असतं. म्हणून थोडक्यात आवरलं. जे कन्व्हे करायचं होतं, ते म्हणजे निर्णय कसे घेतले जातात…. या बद्दल.. !धन्यवाद..

  • el Abril 5, 2017 a las 4:37 am
    Permalink

    I have been an avid DT back pager (when it’s on the back page) fan for more years than I care to remember. Only recently stumbled across this blog and I must tip my hat to the regular contributors (especially those that supply visual clues) as sometimes the old grey matter needs a bit of assistance. Keep up the good work!. Enjoyed today so thanks to all involved **/***

  • el Abril 5, 2017 a las 7:15 am
    Permalink

    می‌گه:الان یه پارچ آب یخ میخوام یکی بریزه رو مغزم که درک کنم تفکر اون شخص از کجا نشات می گیره!!!!!!!!! من بخودم قول داده بودم دیگه اون وبلاگ رو نخونم که خونم جوش نیاد…«ÃšÂ¯Ã˜Â§Ã™Â‡Ã›ÂŒ چاره ای نیست» ؟!!!!!!!

  • el Abril 5, 2017 a las 3:32 pm
    Permalink

    I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! I LOVE GERMANY! …

  • el Abril 5, 2017 a las 6:13 pm
    Permalink

    Ma grosse envie du moment c’est une belle paire de bottines San Marina cloutée.Merci pour ce concours, ça sera (peut être) l’occasion de découvrir ce centre commercial qui a l’air merveilleux !

  • el Abril 5, 2017 a las 9:02 pm
    Permalink

    iEatGLass dit :Selon les démocrates nous vivons une 2e grande dépression et tout ce qu’ils trouvent à faire c’est d’emmerder… un simple animateur de radio.Si la seule chose que les démocrates trouvent à faire c’est d’emmerder un simple animateur de radio, tu ne pourras les accuser d’interventionniste et encore moins d’être responsable de la débandade.Tu devrais t’en réjouir qu’ils se contentent de faire ça.

  • el Abril 6, 2017 a las 12:41 am
    Permalink

    The pros hit awfully hard and have speed as fast or faster than the QB’s…the NFL is a passing league, they don’t want their passers getting killed….bottom line, no.Ronnie brown runs a pretty fair option in miami out of the wildcat though….but he’s a rare talent ( a RB that handles the ball so well)…no9w if he could throw like a QB…hmmm???

  • el Abril 6, 2017 a las 4:44 am
    Permalink

    Bizler için en güzel bayram ikramı nefis yemekleriniz, tatlılarınız… Nutellalı kek de harika görünüyor. Ellerinize sağlık. Bu vesile ile Kurban ve Cumhuriyet Bayramlarınızı da kutluyorum. Saygılar…

  • el Abril 6, 2017 a las 5:44 am
    Permalink

    dd (118)-People too busy loading up on Friskies at helf price.Wow. I can post here, and put the word “Friskies” in every single post.Eat your heart out, Booyah Bob (guessing you are still stuck in Fla. with Listen).“Just looked up historical interest rates at HSBC. In 2006 I was earning an FDIC-insured 5.0% return, today I’m earning 0.8%.Strange that there’s no news coverage this drastic change, do people not care?”

  • el Abril 6, 2017 a las 6:15 am
    Permalink

    For the 3rd time today, I have heard Sec. Clinton say that President Mubarak must listen to the “peaceful” protests of the Egyptian People. What about the PEACEFUL PROTESTS against the bo regime by the American People?IT IS TIME FOR bo TO BE LEGALLY REMOVED!

  • el Abril 6, 2017 a las 7:07 am
    Permalink

    >This is perhaps only loosely related, but (thanks to Evgeny's recommendation) I recently started reading The Difference: How the Power of Diversity Creates Better Groups, Firms, Schools, and Societies. I think you'd really like it – touches on a lot of what you mention in this post.

  • el Abril 6, 2017 a las 8:20 am
    Permalink

    mais mais mais?!tu rigoles ou quoi, tu peux pas envisager de fermer ton blog, tu es un des tous premiers que j’ai découvert <3j'aime bien justement quand tu parles de sujets variés, de mode, de ta nouvelle carrière, et j'adorerais que tu parles de ta maison, de la déco, et pourquoi pas de la grossesse (même si les bébés c'est moins mon truc).Et si tu ne publies plus qu'un petit billet de temps à autre, pourquoi pas, on est quand même toutes branchées avec le flux rss, on ne le manquera pas :-)Le dernier [type] .. de Oly

  • el Abril 6, 2017 a las 9:39 am
    Permalink

    Hello Linda – what a gorgeous scene you have created with this gorgeous image – it is perfect for this weeks SSIC! Love it – thank you for joining us for the Stampin' Sisters in Christ Challenge – we love to see you and appreciate your support! {{{hugs}}}Linda SSIC Design Team

  • el Abril 6, 2017 a las 10:00 am
    Permalink

    Um titulo europeu e o titulo nacional potenciaria a marca Sporting a niveis nunca vistos.É preciso que, seja na equipa B ou A, os jogos sejam transmitidos para a India, que o Sporting abra lojas verdes nas principais capitais, que Figo, Ronaldo, Nani e outros sejam nossas bandeiras, etc.O CANAL SPOTING TV, com este facto, torna-se impescindivel para a expansão do clube, consequentemente da marca. Edu Mart

  • el Abril 6, 2017 a las 1:01 pm
    Permalink

    aytos o karamelas twra me poia apo tis Omonoies tis korytsas einai? einai sigoura tis omonoias -dule olwn twn meionotitwn tis Alvanias,aliws pws na to eksigisw to :"I japin te drejte vendimit te organizates politike te minoritetit etnik grek “Omonia” e te pakicave te tjera ne Shqiperi,"teleiwse i Omonoia me tin EEM, kai twra egine prostatis olwn twn pikramenwn tis Alvanias ??

  • el Abril 6, 2017 a las 2:37 pm
    Permalink

    Your acceptance of your son is beautiful. Every child deserves a parent like you.I would, however, ask you to be a tiny bit more careful with your words. CJ is not “dressed as a girl.” He’s simply wearing a dress. And he’s not “not normal.” He’s simply not conforming to a standard.Thank you so much for sharing this. As a non-binary male, I wish I could have “explored my style” like this as a child..

  • el Abril 6, 2017 a las 2:53 pm
    Permalink

    The puppies are soooo cute! Thanks for the videosI watched both videos of the new pups. Trixie didn’t react at all to either of the new videos. Although, interestingly enough, when I fired up one of the videos of her litter, she got very excited and started to bark and wag.Neat.

  • el Abril 6, 2017 a las 3:24 pm
    Permalink

    An engrossing speech is designer mention. I think that you should create statesman on this theme, it power not be a sacred someone but mostly group are not enough to communicate on such topics. To the next. Cheers like your The xx to make their live return at Primavera Sound 2012 91.3 World Music News 91.3 World Music News.

  • el Abril 6, 2017 a las 4:34 pm
    Permalink

    Oui, comment elles sont trop méchantes les petites filles. ^^ (et les pirates c’est quand même ‘achement mieux, d’abord)

  • el Abril 6, 2017 a las 6:53 pm
    Permalink

    Hello, I know i am replying to 2010 news ,but, better late than never. It is an excellent report fully explaining Morpeth Section , Branch & National.Kind Regards Joan Oliver Secretary Morpeth Section.

  • el Abril 7, 2017 a las 12:25 am
    Permalink

    Well I guess I don’t have to spend the weekend figuring this one out!

  • el Abril 7, 2017 a las 2:26 am
    Permalink

    A few weeks ago a film actor was reminiscing on TV about how, in the 1950's, Westerns were sometimes shot in Mexico where there were no animal protection laws and they could, for example, drive live cattle or horses over a cliff when filming a stampede. Perhaps it was this sort of thing that led to the AHA getting involved. Not that I think that justifies monopolising a sentence that is prima facie wholly descriptive.

  • el Abril 8, 2017 a las 10:22 am
    Permalink

    in addition to providing plain old index cards, I’m also going to make a pile of “pre-designed” cards for the board and can totally fold this idea in! you could bring a few that you design as well if you’d like! come find me/us at the start of conference, k?

  • el Abril 8, 2017 a las 12:40 pm
    Permalink

    Happy FBF! Love the selling of that Fabio cardboard cutout..don’t know anyone who would buy it but it’s funny. A friend had a yard sale last month and he’s 84 years old…very set in his ways and wouldn’t come down on any of his prices. so he didn’t sell anything…LOL

  • el Abril 8, 2017 a las 12:51 pm
    Permalink

    Howdy! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came to give it a look. I’m definitely loving the information. I’m bookmarking and will be tweeting this to my followers! Excellent blog and fantastic style and design.

  • el Abril 8, 2017 a las 5:10 pm
    Permalink

    I hear you about the shedding dog; corgis are notorious for being big shedders, year round too. Your house seems lovely with the furniture, the books, and the music boxes! My sister got into the habit of sending the kids music boxes at Christmas when they were young. I rarely display them any more and not sure the kids want them as they have grown, but it was neat to have them decorating the house at Christmas in years past.A lovely Monday to you!betty

  • el Abril 8, 2017 a las 5:43 pm
    Permalink

    ‘At the end of your mortal time here on Earth your soul will sleep….. until called up by Christ……. Those of The True Church will be called up first…… Their place in Heaven being secure……… then, 1,007yrs later the souls of those who failed to come to God and become a part of The True Church, will be called up for Judgment and eternal separation from God…… and that is certain to be hell for those who suffer that fate… regardless of what form hell may take

  • el Abril 8, 2017 a las 10:30 pm
    Permalink

    Watch it, snide guy. Nobody has touted Richmond as a “capital of creativity.” People *are* asking what it takes to make the community more creative, how can we build upon the creative strengths that we do posses?

  • el Abril 9, 2017 a las 2:55 am
    Permalink

    Look to your left once u head towards the airport road off kathipara flyover- it is there clustered among a juice shop and some other eatery

  • el Abril 9, 2017 a las 6:51 am
    Permalink

    Hi there! Would you mind if I share your blog with my facebook group? There’s a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

  • el Abril 9, 2017 a las 9:19 am
    Permalink

    Oh YouTube–When I do a search for Sanjaya + Date Added, all sorts of Porn type stuff comes up. It should be taken off. Please. I don't know how else to contact you besides posting here. Sorry.

  • el Abril 9, 2017 a las 4:47 pm
    Permalink

    Matt Clark, a brilliant article. I think that Oscar is a very mature football player on the pitch. The Brazilian is also very talented. We should not forget that Oscar is still young and best is still yet to come. Oscar is now part of the Chelsea family. Let us show him the support that he deserves. I ‘hope that Oscar makes the Chelsea starting XI because he has creativity, vision, flair, an-eye-for-goal and gives the team confidence and stability. Oscar keep your nose clean and I will be one of your supporters as well.Reply

  • el Abril 9, 2017 a las 6:51 pm
    Permalink

    Czytając wypowiedź internauty podpisujący się media ,zauważam ,że słowo władza ,znaczy w naszym mieście bardzo wiele.Pytam się czy rządy w naszym mieście nie przypominają rządów jak w Białorusi, Ukrainie czy Rosji?.Tam też jest osoba ,która uważa ,że co robi to jest słuszne i dla dobra ludzi.Przeciwników należy tłumić i to w dosłowny sposób.

  • el Abril 9, 2017 a las 8:12 pm
    Permalink

    Bonjour, merci pour votre concours.Je m’appelle Monica, je suis italienne, maman d’un bebè de 15 mois. J’adore votre blog, merveilleuse thèmes, idées et couleurs! Merci! Au revoir a domain!

  • el Abril 10, 2017 a las 12:34 am
    Permalink

    Camila, amo seus vídeos.!! Deixo uma sugestão.. Faz um vídeo com dica de maquiagem pra piscina.!! Nunca sei o que passar, pois não saio de casa sem maquiagem, mas pra nadar as vezes pode ser complicado porque borra a maquiagem. beeijos.! []

  • el Abril 10, 2017 a las 6:38 am
    Permalink

    Thanks, Marco. In my experience you're absolutely right – the insiders are very much attuned to the challenges – but from the outside what is mostly heard is the hype. I don't think that's either inherently good or bad. It just is. I look forward to reading these links and perhaps seeing you at The Feast in NYC?

  • el Abril 10, 2017 a las 1:03 pm
    Permalink

    Wow, for you to say this might be your fave of all Misty's books really speaks volumes, Candace. I need to check this one out because I am definitely a fan of beautiful writing:)

  • el Abril 10, 2017 a las 3:22 pm
    Permalink

    we prefer to honor many other online internet sites around the internet, even if they aren’t linked to us, by linking to them. Beneath are some webpages really worth checking out

  • el Abril 10, 2017 a las 3:46 pm
    Permalink

    Roscata aveti noroc ca locuiti in Spania 🙂 sunt multe de vazut!Anonim 1 parca eu am scris comentariul, mai putin exemplul cu Istanbul, fiindca nu am fost inca! ne potrivim perfect in ceea ce priveste calatoriile!Anonim 2, ai dreptate din Braila si in general toata partea de Sud e mai nasol, doar din Bucuresti, unde oricum deja preturile sunt mai mari, plus drumul la aeroport, plus drumul pana acolo :((((Dar lucrurile se misca, am vazut ca Wizz va opera si din CRAIOVA asa ca pe viitor se va extinde!

  • el Abril 10, 2017 a las 6:02 pm
    Permalink

    > lamidlou | le 22 octobre 2012 à 9 h 34« Le plus proche » est une mauvaise description :Les accords, tel, entre autres, celui du billet, se font au plus proche ?

  • el Abril 10, 2017 a las 10:58 pm
    Permalink

    So sorry to hear the first two legs were so tough. Sounds pretty brutal but you soldiered through and with awesome times! Amazing!! Hope you're recovering well. Can't wait to read more.

  • el Abril 11, 2017 a las 3:07 am
    Permalink

    That clip does such a great job explaining what NLP in well trained hands can actually do. So many people have a view or perception that is so narrow and shallow. This clip really makes the NLP explanation rich. I am going to forward this to each member of our board of directors.

  • el Abril 11, 2017 a las 4:57 am
    Permalink

    fantastic post…It’s truly any nice along with helpful very little info. I’m happy that you should contributed these types of helpful details all-around. You ought to stay many of us informed this method particular. Thanks relating in order to exposing….

  • el Abril 11, 2017 a las 5:17 am
    Permalink

    , and even wrote about some of the “things” he’d like to accomplish. Of course, now our federal governmnet is bigger than it’s ever been, and we as a people are in serious danger of losing more of our Constitutionally guaranteed rights, especially out First and Second Amendments. Wake up people-without our Second Amendment, we would probably be in chanins. We are already slaves from an economic standpoint. Don’t let

  • el Abril 11, 2017 a las 9:38 am
    Permalink

    Yes, I agree there are some far fetched aspects…the Risen thing and some of the villain reveals were a little much. Yes you are right Josh just feels made up and too good to be true. Still this wasa better read than Hereafter!

  • el Abril 11, 2017 a las 12:12 pm
    Permalink

    Hi there every one, here every one is sharing such know-how, so it's nice to read this blog, and I used to pay a quick visit this weblog all the time.My page:

  • el Abril 11, 2017 a las 1:55 pm
    Permalink

    Hey Jim! I was curious what you are up to now that you have graduated and checked in on your blog. It looks like you are dealing with data issues, fun, fun, fun! I have helped some people reconcile this type of discrepancy in the past using . . . Data Sources – which can be scary, but would be more than happy to discuss with you. It also would be nice to catch up.Jared Conley801.318.4833

  • el Abril 11, 2017 a las 4:02 pm
    Permalink

    LPK hiro to cabang dibandung ada ngga ???saya kepingin dari dlu mengikuti magang jepang,saya skarang kerja disalah satu BUMN di Bandung sebagai operator mesin CNC…klo ada hubungi ke no..081395111240 atau ke email saya …terimakasih…

  • el Abril 11, 2017 a las 10:29 pm
    Permalink

    What i do not realize is actually how you are not really a lot more neatly-favored than you may be right now. You are so intelligent. You recognize thus considerably in relation to this subject, made me individually imagine it from a lot of various angles. Its like men and women are not interested until it is one thing to accomplish with Woman gaga! Your own stuffs excellent. At all times take care of it up!

  • el Abril 11, 2017 a las 11:34 pm
    Permalink

    I can't stand when she opens her mouth. I guess that's just cause I'm an ugly american. Silly me!! [ .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval ] .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval Reply:January 17th, 2011 at 1:18 pmWe are all so shallow and stupid. [ .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval ] .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval Reply:January 17th, 2011 at 1:18 pmWe are all so shallow and stupid. [ .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval ]

  • el Abril 12, 2017 a las 1:16 am
    Permalink

    Kids have a greater resemblance to their father than mother since that helps the dad know if the kid is his.Look at Barack Obama who's half white and half black. He looks like a black man since his dad is black, however, he's half white.Many blacks I see have medium brown skin comparable to Barack Obama's, which implies admixture greater than 30%.I think 18.5% is too low.

  • el Abril 12, 2017 a las 4:08 am
    Permalink

    Wat een mooi verhaal van Patrick. En wat mooi dat het genieten van jullie zwangerschap er niet door beinvloed is. Zo kan het dus ook! Mooi dat ook deze verhalen even in het zonnetje staan. Patrick en Bea, geniet van jullie kids!

  • el Abril 12, 2017 a las 5:44 am
    Permalink

    Hei igjen Randi! Og nok en gang; takk for info om Sollèr! Det ble ikke Solèr denne gangen pga av den usikre badetemperaturen i april. Men vi skal dit senere, det er bestemt! I mellomtiden koser jeg meg med alle de fine bildene og koselige tekstene dine. Ha en riktig god helg – klem Anne Lise 🙂

  • el Abril 12, 2017 a las 9:12 am
    Permalink

    23/04/2010 – 1:42pmdavids no creo que los arbitros tengan que ser necesariamente los de las grandes ligas ya que incluso en estas hay unos que son nefastos y si miramos el mejor actualmente es busaca que es suizo, lo importante es que sean buenos lo demas es indiferente

  • el Abril 12, 2017 a las 5:30 pm
    Permalink

    Just about all company cars primarily garaged while in the condition of New Jacket are needed to transport professional insurance plan. Because of this a motor vehicle registered while in the condition of New You are able to, nevertheless primarily located within Nj is necessary to transport Nj insurance plan. New york state makes it necessary that a business have to be qualified or perhaps approved by the Nj Automobile insurance Decide to execute insurance plans.

  • el Abril 12, 2017 a las 10:31 pm
    Permalink

    Thanks for expressing your ideas here. The other thing is that any time a problem takes place with a laptop or computer motherboard, folks should not go ahead and take risk regarding repairing the item themselves for if it is not done correctly it can lead to permanent damage to an entire laptop. In most cases, it is safe just to approach your dealer of that laptop with the repair of its motherboard. They have technicians that have an experience in dealing with laptop computer motherboard difficulties and can have the right prognosis and carry out repairs.

  • el Abril 13, 2017 a las 12:04 am
    Permalink

    “The Council did not formulate anything new in matters of faith, nor did it wish to replace what was ancient. ”This quote screamed out at me! Is it just wishful thinking or a truly telegraphed comment?D.v.

  • el Abril 13, 2017 a las 12:41 am
    Permalink

    Have been trying 2 check my result 4 d past two weeks but it wasn’t going.i even send a mail 2 them concerning dis issue but dev not reply me back.Am bcomin more nd more upset about dis.pls can u tell me what 2 do next concerning dis issue.

  • el Abril 13, 2017 a las 8:01 am
    Permalink

    Im not an idiot all ive seen is u defendeng the xbox. so untill i c u actual unbiasedly comment on here then ill think other wise. Till then ur an xbot not the same level as android but still u sound like 1 have for a while. Y even bring up bayonetta when that game was a shit port not done by platinum games but by sega which didnt know the coding for.the game hence the terrible port that game was.VN:F [1.9.17_1161](from 0 votes)

  • el Abril 13, 2017 a las 9:18 am
    Permalink

    dedicated, they won't do anything without a fire under their assesthanks lori and johnanonymous, I mentioned it in the article. They care more about retaining power than their members. Union leaders used to be open about calling strikes as a power ploy, even when there wasn't anything to bargain about, just to remind everyone who held the cards.frankenstein, thanks for the mention

  • el Abril 14, 2017 a las 11:55 am
    Permalink

    Yeah I know how you feel. Chocolate and cereal are a couple of my favourites too. I really hope you heal up soon! That’s great that you can buckle down… I’m working on it!

  • el Abril 14, 2017 a las 12:12 pm
    Permalink

    Hello there, just was alert to your blog through Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will be grateful in case you continue this in future. A lot of people will probably be benefited out of your writing. Cheers!

  • el Abril 14, 2017 a las 5:03 pm
    Permalink

    What’s this quasi-Lamarckian stuff about climate selection? Can you explain why Sicily would select for swarthy Whites and the Basque Country selects for pasty Whites? It’s not obvious to me that climate drives selection for complexion.

  • el Abril 14, 2017 a las 9:23 pm
    Permalink

    So glad to hear that you got some much needed rest but please, no more shopping in the pajamas!! As far as requests, you MUST sing the “Jesus Saves” song that you brought down the house with at the SBC this past summer! I still get chills when I think about it! Sure wish I had that one on cd!!!We will definitely keep you in our prayers!

  • el Abril 14, 2017 a las 9:52 pm
    Permalink

    BMichaelsen,I was so inspired by your video that I just looked at a Nexus 7 at CompUSA. For $199, there might be one in my future. Apparently, rooting an N7 is much easier than my old Asus Transformer Prime (TF-201) with the latest OTA Android version.RobDice Mobile Development and Linux Community Guide

  • el Abril 14, 2017 a las 11:26 pm
    Permalink

    i am not sure how testing for legal skills at the entry level will help , rather legal training after joining will be very helpfull.if you test at the entry level , you risk loosing the merit, afterall you cannot expect an engineer or science post graduate to be legally knowledgable.morever even if you wish to test the jobs of examiner and attorney are different.afterall an examiner doesnt need to know about claim drafting ,or drafting a petition.

  • el Abril 14, 2017 a las 11:58 pm
    Permalink

    Gorgeous kitchens. Yes, go for it and paint. BTW, your kitchen could easily be a part of that inspiration board. You've done a great job of capturing that white kitchen charm! Sharon

  • el Abril 15, 2017 a las 1:07 am
    Permalink

    Felipe Medeiros escreveu: document.write(‘3 de setembro de 2007 as 19:07’); Dicas simples, mas muito úteis! Quado se trata de segurança, uma proteção extra nunca é demais.Abraço! danusia escreveu: document.write(‘3 de setembro de 2007 as 1:12’); ótimas dicas mesmo, rauta! =) merci!

  • el Abril 15, 2017 a las 1:19 am
    Permalink

    Perchée : Ben oui les poux c’est dégueu et je parle en connaissance de cause ! :-)@ Rosalie : En fait si tu lis bien, c’est ce que je dis ! Si c’est les cheveux sont déjà fourchus il faut les couper. 🙂

  • el Abril 15, 2017 a las 2:04 am
    Permalink

    wicio pisze:Ja tam nic wiecej dalszego nie widzÄ™. „Giewont” to po prostu fragmentami podniesiony grzbiet widoczny na symulacji. Powietrze nie jest jednorodne i takie obrazki to normalne. Widoczek zmienia siÄ™ w czasie, wiÄ™c żadna symulacja na nic nie przyda. Tu muszÄ™ przyznać racjÄ™ Krzyskowi, że czasami bywa obraz rozciÄ…gniÄ™ty w pionie, choć generalnie jest spÅ‚aszczony – widac to wyraźnie obserwujÄ…c zachodzÄ…ce sÅ‚oÅ„ce. RozkÅ‚ad temperatury jest bardzo skomplikowany – pomiary uÅ›redniajÄ… i Å‚adnie to wychodzi, w rzeczywistoÅ›ci jest nieco inaczej.

  • el Abril 15, 2017 a las 3:02 am
    Permalink

    hard to describe but it smells fresh, clean, and comfortable. It’s only fitting, then, that CLEAN should try to bottle it up and make it available (without the frizzy hair and wet

  • el Abril 15, 2017 a las 3:23 am
    Permalink

    I got what you wish, thanks for putting up. Woh I am glad to attain this website finished google. Thanks For Share Executive Search & Qualified Accountancy Recruitment | E. H. Selection.

  • el Abril 15, 2017 a las 4:36 am
    Permalink

    Et break. J’ai pas compris pourquoi Stepanek s’arrête de jouer sur la balle de break.Désormais, Stepanek a autant de chances de gagner ce match qu’Ivo Minar de réaliser le grand chelem calendaire en 2013.

  • el Abril 15, 2017 a las 5:07 am
    Permalink

    Gracias por la visita!!! <3 (como me va a importar, yo encantada de la vida!) Me alegro que te gusten mis chicos <3 y si, Tifa tiene un estilo de dbujo genial, aunque he visto dibujos tuyos en tu blog y también son una pasada! :_D

  • el Abril 15, 2017 a las 5:52 am
    Permalink

    WIPD may have changed the logo on their webpage but the webpage icon which appears on the tab header and by the web address is still the WIPO logo…

  • el Abril 15, 2017 a las 7:03 am
    Permalink

    It appears to me that this site doesnt download on a Motorola Droid. Are other folks getting the exact same problem? I enjoy this webpage and dont want to have to miss it when Im gone from my computer.

  • el Abril 15, 2017 a las 7:15 am
    Permalink

    Penso que toda a gente tem direito de passar por isso volta e meia. A única coisa que me preocupa é que te deixes absorver por essa tristeza momentânea. Um abraço

  • el Abril 15, 2017 a las 11:15 am
    Permalink

    tait bijoux je les trouve super jolie j’ai tros envie d’etre la semaine prochaine. je vais esseier de faire de mon mieux pour faire des bijouxlisa la petite fille de monique.

  • el Abril 15, 2017 a las 12:30 pm
    Permalink

    Most help articles on the web are inaccurate or incoherent. Not this!

  • el Abril 15, 2017 a las 3:28 pm
    Permalink

    Woah! I’m really loving the template/theme of this blog. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s difficult to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal. I must say you’ve done a very good job with this. Also, the blog loads super fast for me on Internet explorer. Outstanding Blog!

  • el Abril 15, 2017 a las 5:51 pm
    Permalink

    good disperse…Gday, I’m actually thrilled We have observed this unique info. Today web experts start just when it comes to gossips inside add-on every single child internet this could be really annoying. A fantastic website using exciting information, that is exact…

  • el Abril 15, 2017 a las 8:29 pm
    Permalink

    LOL QIU QIU YOU REALLY MAKE ME LAUGH UNTIL CAN DIE LAH!Especially when you say maybe Audrey talented in other stuff and what Xiaxue do before she sleep!!!

  • el Abril 16, 2017 a las 12:18 am
    Permalink

    I was first in my pool, but lost it all – I think I’m out. these should more than make up for any bad feelings I have about losing. I can almost taste them… and I love popchips!!

  • el Abril 16, 2017 a las 4:52 am
    Permalink

    and i’m not here tryna hate, only giving my 2 cents and constructive criticism to up-and-coming/start-up brands that i personally never heard of. i understand logo tees are going to come with the program for branding…but if that’s all you got, why should i pay $32 to advertise your shit on my shirt?!

  • el Abril 16, 2017 a las 7:29 am
    Permalink

    Wonderful issues altogether, you simply received a new reader. What might you suggest in regards to your publish that you made a few days ago? Any positive?

  • el Abril 16, 2017 a las 9:16 am
    Permalink

    and well written. Seriously! I don't always agree with the Cranky Monkey 😉 but this blog was probably one of your best ones yet. (and this post might show up twice…)

  • el Abril 16, 2017 a las 9:40 am
    Permalink

    Philippines Outsourcing / I’ve been wondering a few times how to improve my site’s page rank. This article really helped a lot explaining and tips to use in the process. Way to go!

  • el Abril 16, 2017 a las 10:29 am
    Permalink

    Can’t say enough or loudly enough how much i miss you right now. The FAMILY, seriously Z-, the latest drama is a whole new relm of absolute unbelievable terror. I love you. I miss you.

  • el Abril 16, 2017 a las 3:45 pm
    Permalink

    Look at the blunders.1. mas selemat2. YOG3. Good people and dun make money they are ask to retire from their post. Reason, we need young blood. Then why these people still around "whole bunch of them still sitting collecting big time salary and dun retire??????Cannot speak properly in public how the fk to serve the people????? Aiyoh, are retarded or eccentric???

  • el Abril 16, 2017 a las 7:20 pm
    Permalink

    I know Tyler Reed has said repeatedly he is a top that can’t get enough, but he has such an amazing ass! Has he ever or ever concidered bottoming? He would send his fans (especially this one) over the edge that bombshell!Lex

  • el Abril 16, 2017 a las 7:31 pm
    Permalink

    Hi Helen and thanks for your comment,We try and post as many client stories as we can as we know it can help to read about other people coping with similar issues. You’re certainly not alone and we’ll continue to try and offer as much support as we can.

  • el Abril 16, 2017 a las 9:44 pm
    Permalink

    for your Mom tonight by this stranger in Texas. I've just discovered your amazing blog after doing a Google search for David Wojnarowicz (just finished reading Close to the Knives for the first time). So, one inspiration leads to another. Best wishes.

  • el Abril 17, 2017 a las 12:05 am
    Permalink

    L’argomento è che l’idea si basa sul presupposto sbagliato che l’intelligenza collettiva sia sempre e comunque migliore di quella individuale. Le decisioni impopolari non hanno posto in una democrazia diretta, ed è un problema a prescindere da Grillo o dal grado di preparazione dei cittadini coinvolti nel processo democratico.

  • el Abril 17, 2017 a las 1:58 am
    Permalink

    Cette deuxième édition renforce considérablement le précieux apport de l’auteur. Je trade le Forex depuis 2 ans et commence à stabiliser mes performances, après avoir lu de nombreux ouvrages et suivis plusieurs cours (Larry Williams (COT), John Person, Chris Lori, Vic Noble etc. . tous en anglais). Je peux vous dire qu’en langue française, c’est le désert quasi total. Le livre de Philippe Lhermie fait donc figure d’exception. J’ai apprécié la richesse et la précision du contenu, c’est sans aucun doute le meilleur ouvrage disponible en français, cette deuxième édition réhausse sensiblement le niveau.

  • el Abril 17, 2017 a las 10:00 am
    Permalink

    just saw it last night on British tv. i’m interested to find out if the two therapy philosophies are supposed to represent two major approaches to life as we know it in the general asylum. I will read the reviews mentioned above.

  • el Abril 17, 2017 a las 6:21 pm
    Permalink

    you need to correct the link destination within this sentence: "Fjordman's name has been made public and he's gone into hiding." Thanks for another great article!(2sloe)

  • el Abril 17, 2017 a las 6:45 pm
    Permalink

    Eduardo disse:O que você acha sobre esse long?Skate LongboardShape Insanos 40″Truck invert 160mmRodas siglo decks D87A 78mmrolamento Abc 11Ele seria ideal para qual modalidade?Att. Eduardo

  • el Abril 17, 2017 a las 7:03 pm
    Permalink

    slaat Indeed vacatures op; tenslotte heeft ze haar eigen zoekfunctionaliteit. Dat ze die vacatures niet toont is een totaal ander verhaal. Dat ze niet geindexeerd worden door Google is omdat die informatie in een niet-toegankelijke database wordt opgeslagen.

  • el Abril 17, 2017 a las 7:40 pm
    Permalink

    Hey Vesma, My intention for posting Erin’s quote is not to confirm or deny the quality of Isabel’s clothing and then present that information to my readers. Quality and what someone thinks is a justified price for it is very personal and variable. My intention is more to start a discussion about when a designer increases their price point within the past two seasons, as a consumer/fan/lover of IM, “Should I spend X amount for something quality or not and is there any influence of the popularity around that designer that influences my decision?” – Aliya 🙂

  • el Abril 17, 2017 a las 10:09 pm
    Permalink

    Que belas descobertas nos trazes, Zé Navarro.Até no sentido de humor e perplexidade do assasssínio de uma romã.Mata-se a natureza e fica ela, de repente, cheia de vida.

  • el Abril 17, 2017 a las 11:33 pm
    Permalink

    Woah! I’m really loving the template/theme of this website. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s hard to get that “perfect balance” between usability and visual appeal. I must say you’ve done a excellent job with this. Additionally, the blog loads extremely fast for me on Chrome. Superb Blog!

  • el Abril 18, 2017 a las 1:32 am
    Permalink

    Pour ces périodes intermédiaires où l’écriture existe, mais ne nous donne que des informations très lacunaires et indirectes sur les populations, on parle de « protohistoire », encore que le terme soit discuté.

  • el Abril 18, 2017 a las 2:05 am
    Permalink

    If that’s so, they’re going about it in an incredibly counterproductive way, to a counterproductive end. By shutting down the persistent questioners and the thinkers, they’re in essence culling the fanbase of those types of fans–the exact cohort that makes the best and most passionate advocates. But really I think this is merely a case of ineptitude. Foresight is not BioWare’s forte, at least in the community and customer service department.(BTW: Sorry, everyone, for posting so much! This article just hit a nerve because I’ve been watching the BioWare forums for over a year and wondering if I was just being oversensitive or too picky.)

  • el Abril 18, 2017 a las 8:10 am
    Permalink

    10-30-2010 son verdaderos trovadores .. no como el autoproclamado “trovador urbano” arjonano es lo mismo sacar un disco conceptual basado en la odisea como Symphony X o en la iliada como Manowar, a escribir sobre hormigas en la aorta y pinguinos en la cama y tanta estupidez Y los reguetoneros .. .ni hablar … esos están por debajo de la escala evolutiva. Son simples animales

  • el Abril 18, 2017 a las 8:42 am
    Permalink

    — after ill-advised 2D’s with non-Sea Org women, Admiral Tom Cruise has finally taken COB’s advice to only engage in a 2D with a Sea Org woman. The logic of COB’s wisdom is that a troublesome Sea Org 2D can be transferred to an undisclosed and remote location owned by the Church.

  • el Abril 18, 2017 a las 4:32 pm
    Permalink

    Hooray for starting to feel like home … and oh do I know what you mean about the 25 day jitters. I have such ants in my pants to move into my new house – though I know that once we're finally unpacked, that I'll have the tears as well … Comes with the territory of us moving so often!

  • el Abril 18, 2017 a las 7:52 pm
    Permalink

    Che minchia!!!!!!!Ma perchè non andiamo a riprendere i nostri marò con un colpo di mano che minchia stiamo aspettando. Che minchia abbiamo a fare gli incursori? Che minchia di governo abbiamo? Possibile che non riusciamo a pianificare questa cosa? Sti 4 mambrucchi di merda e poi dicono che non sono terzo mondo sti morti di fame. E che minchia……………….

  • el Abril 18, 2017 a las 10:38 pm
    Permalink

    Harry Reid needs a brick upside the head for his bullshit move of grandstanding on this issue fresh off his kissing Lieberman’s ass right after the election. Lieberman!! The guy who campaigned with and gave money to the Republicans. The guy who spoke at the Republican National Convention. Yeah, that Lieberman. The guy who Harry Reid couldn’t fellate fast enough after the election. Harry Reid needs to drink a big cup of STFU and then get his ass beat in the next Nevada Democratic senatorial primary.I hate Harry Reid!

  • el Abril 19, 2017 a las 1:52 am
    Permalink

    Super stars Samuel L. Jackson and Ellen Barkin angered by the shift of Isaac's path, they had hoped it would strike Tampa and sweep all those flabby white men and their Stepford wives into the Gulf. Instead Democrats might die. The injustice! Another Rove trick?

  • el Abril 19, 2017 a las 5:01 am
    Permalink

    Good day! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this page to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!VA:F [1.9.17_1161]please wait…

  • el Abril 19, 2017 a las 7:09 am
    Permalink

    Camila,sua compra da ASOS chegou??to querendo comprar la, mas to com medo…Ja tive uma experiencia ruim la há uns 2 anos atras. Queria pedir uma coisa de U$ 110,00. Sei que vou pagar imposto, ok.Como andam as encomendas de la ultimamante?bjos!

  • el Abril 19, 2017 a las 9:41 am
    Permalink

    Thomas LaCourMay 23, 2011Bad form to solicit comments and then refuse to publish them, as you did with the comment I left on your May 19 SPX analysis.Even poorer form to use the points I made therein and claim them as your own.

  • el Abril 20, 2017 a las 2:53 pm
    Permalink

    Lettore · martedì, 11 dicembre 2012, 9:52 amun disastro umano , professionale , politicospero che Monti ormai lanciato in politica la scarichiSulla Fornero sono pienamente d’accordo con Marco.E visto che lui vede Monti già “lanciato”, mi verrebbe da chiedergli: tu lo seguirai o non te la senti di tradire nanetto?

  • el Abril 20, 2017 a las 3:13 pm
    Permalink

    Même interrogation que NicoLe Rouge : Le Monde ferait-il sa Une pour les parisiens ? J’ai mis 5 minutes, dans mon commissariat de province, alors que 3 personnes étaient là en même temps que moi pour des raisons plus complexes et qu’un seul officier était à l’accueil, pour obtenir une procuration en bonne et due forme… Ce genre d’article ne peut avoir qu’une seule et unique conséquence : « ah ben si c’est si difficile, je vais m’abstenir, hein ».

  • el Abril 20, 2017 a las 7:33 pm
    Permalink

    Hallo Marina,habe bisher alle Deine Bücher begeistert gelesen und freue mich schon auf Dein “Weihnachtsspecial”!Hast Du mal daran gedacht die McDermott Reihe mit einer “Next Generation” fortzusetzen? – wäre bestimmt interessant.LGChristina

  • el Abril 21, 2017 a las 3:40 am
    Permalink

    Good Morning Daniel,I believe the Synod on Christianity in the Middle East was held at the Vatican and was attended by Middle East Christians who recognize the authority of the Pope.That omission was the 800 pound gorilla in the room.I am a Roman Catholic and I will return to Mass when the Roman Catholic Church cleans up its act.After an "Islam is a Peaceful Religion" article in a Catholic publication; I sent a letter to the editor asking why I should be a Catholic with all the great reviews of Islam.

  • el Abril 21, 2017 a las 5:30 am
    Permalink

    Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is wonderful, as well as the content!. Thanks For Your article about Как развить скорость удара? .

  • el Abril 21, 2017 a las 9:05 am
    Permalink

    Good day! Do you know if they make any plugins to help with SEO?I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.If you know of any please share. Appreciate it!

  • el Abril 21, 2017 a las 9:19 pm
    Permalink

    fantastic internet warning…With thanks for every strategies you could be discussing on this website. Show I’d make an effort to speak concerning is at which generally obtaining duplicates together with your credit rating to be able to check in living correctness of any element …

  • el Abril 21, 2017 a las 10:20 pm
    Permalink

    Mas este gajo sabe o que é o SNS? Duvido.Ele sabe (se é que sabe mesmo) é de cifrões, de números, aliás aquilo que nós somos para ele, números, apenas números.

  • el Abril 21, 2017 a las 10:42 pm
    Permalink

    That is some fabulously funky artwork. A friend of mine was a huge ELO fan in the ’70s and ’80s. I’ll have to show him that Pink Tentacle page. “Station” is now my new desktop. I’ve always like the Cordia. Shame he didn’t do one for the Tredia while he was at it.

  • el Abril 22, 2017 a las 6:20 am
    Permalink

    Thanks for your write-up. One other thing is that if you are promoting your property yourself, one of the problems you need to be aware about upfront is when to deal with home inspection accounts. As a FSBO seller, the key about successfully switching your property along with saving money on real estate agent profits is know-how. The more you realize, the more stable your sales effort is going to be. One area when this is particularly critical is home inspections.

  • el Abril 22, 2017 a las 2:09 pm
    Permalink

    As if this week couldn't get any worse. I already had Cesc and David Dunn on the bench, then Adebayor didn't play. Now I have to stomach Scharner, Taylor, and Kevin Davies all missing out. Two steps forward, one step back.

  • el Abril 22, 2017 a las 4:01 pm
    Permalink

    There are certain individuals whose evil is so transcendent that their deaths do not diminish us. bin Laden is at that level, and we can all probably agree on those few throughout history that deserved a similar fate.I do however,have some reservations about the public displays of glee and jubilation, I probably would not have joined in, but rather am proud of the bravery of those who took him out. Privately I was thrilled with the news although there are very few people whose death would have produced that emotion.

  • el Abril 22, 2017 a las 4:04 pm
    Permalink

    C’est pas tout le monde qui sont capable de faire ca. J’ai un ami qui n’a pas réussi à coucher avec sa blonde depuis 22 mois et il reste avec :O (il ne la trompe pas non plus!!!)

  • el Abril 22, 2017 a las 4:24 pm
    Permalink

    Te doy la razon en una cosa,teniamos que votar una vez por persona,asi seguiria Alberto Santana el 1º como estaba el primer dia,me ofende el tema de la edad,porque hay algunos que tenemos bastantes mas de 20 años.Y siento que hayan sustituito mi insulto por unas XXXX xq mas que un insulto era un adjetivo calificativo….

  • el Abril 22, 2017 a las 5:01 pm
    Permalink

    Superb information here, ol’e chap; keep burning the midnight oil.

  • el Abril 22, 2017 a las 5:43 pm
    Permalink

    They have no tax liability because they have nothing to pay with. I know, because I have done some of their tax returns and I know how they live. You are talking about people 90 years old who get 9000 a year from ss.How much would you have them pay?

  • el Abril 22, 2017 a las 7:04 pm
    Permalink

    I just want to tell you that I am new to blogging and site-building and truly savored your web-site. Very likely I’m planning to bookmark your site . You surely have outstanding articles and reviews. Many thanks for sharing your blog site.

  • el Abril 22, 2017 a las 7:09 pm
    Permalink

    Antes de comprar hay que asegurarse de si el inmueble etá ubicado en una zona “fantasma”, con muy poca vida y servicios alrededor. Por lo general, los mayores descuentos de los bancos suelen darse en inmuebles de este tipo, ya que sus carteras están cargadas de pisos con estas características.

  • el Abril 22, 2017 a las 9:24 pm
    Permalink

    Thank you for writing this!! If I could have pulled it together in time for my blog, I might have written about Milton, too. I heard him speak just once, and was dazed and amazed by his work. Incredible person, incredible contribution.

  • el Abril 22, 2017 a las 10:06 pm
    Permalink

    Hmm it appears like your site ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I’m still new to everything. Do you have any suggestions for first-time blog writers? I’d really appreciate it.

  • el Abril 23, 2017 a las 3:14 am
    Permalink

    Information is power and now I’m a !@#$ing dictator.

  • el Abril 23, 2017 a las 3:57 am
    Permalink

    I too have read with great pleasure John Myers Myers book SILVERLOCK. Thinking of Myers book reminded me of Avram Davidson’s THE ADVENTURES OF DR. ESZTERHAZY. The stories in that book are as allusive, learned, and bookish as Myers own work. And Mr. Wright might find Catherine Sanders book WICCA’S CHARM of some interest and use. Sanders was a pious Episcopalian who investigated neo paganism to understand why some were tempted by paganism. Most of what I know of neo paganism came from her book. Sean M. Brooks

  • el Abril 23, 2017 a las 8:34 am
    Permalink

    HOla amigo, este formulario corre excelente, solo tengo una duda, como puedo hacer para que los datos lleguen a 2 cuentas de correo? Es decir como esta este me corre de maravilla, pero necesito que los datos los reciban en 2 cuentas distinas. Gracias de antemano. Me has ayudado muchisimo

  • el Abril 23, 2017 a las 8:37 am
    Permalink

    (22 sie 07:39) Ale rozumiem, że jest jakiÅ› powód, dla którego konsekwentnie w nazwie Norfolk dodajesz „t”, np. lokalny zwyczaj jÄ™zykowy o którym nigdy nie sÅ‚yszaÅ‚em?

  • el Abril 23, 2017 a las 11:23 am
    Permalink

    THE REPUBLICAN PARTY HAS MEMORY LOSS. I can only pity the GOP “booger eating morons”DONT YOU REMEMBER GWB YOU KNOW THE GUY THAT CAUSED ALL THIS MESS ..TWO WARS. PAULSON BEGGING FOR MONEY. THE INACTMENT OF THE PATRIOTIC ACT. In the future I would refrain from taking any strange pills or potions of knowledge offered by FOX news or the Republican party. You might ask Rush what the facts are LOL

  • el Abril 23, 2017 a las 12:36 pm
    Permalink

    nikki i did see twilight a 5 out of 5. BTW new moon is coming out on nov. 20 09 ya know what is awesome my friend has a life sized EDWARD!!!!!!!!!!!!!! that is awesome just to tell you nikki my parents have the iphone and my sister has an itouch

  • el Abril 23, 2017 a las 2:16 pm
    Permalink

    Could you at least put the inbox back on the side of the homepage? If you want to keep everything easy, then I don't see why it should be removed. Now I have no instant way to know if I have an unread message or comment, regardless of how old it is. Instead I have to remember to click the link at the top.

  • el Abril 23, 2017 a las 4:13 pm
    Permalink

    ola como estan …soy una joven estudiante de 18 años..aficionada a la actuacion ,divertida,alegre,carismaticay que le gusta el trabajo en equipo y es por eso q desea pertenecer a un elenco…espero tener suerte …gracias!!!

  • el Abril 23, 2017 a las 4:28 pm
    Permalink

    Szia! Ha olyan jó kis piros zselés gyümölcsös réteget is szeretnék a tetejére, akkor azt zselatinnal kellene megoldani? Vagy lekvárral? Van erre valamilyen ötleted? Gratulálok az oldalhoz! E.

  • el Abril 23, 2017 a las 5:50 pm
    Permalink

    Oh gente eu tenho 13 anos amooo um garotoo e ela me ama tbm ele jah até falou q qria namo comigo,mais eu só fikei com um garoto quando eu tinha 9 anos!!E axuu q naum lembro mais e eu fiko tristee pq ele sempra pede pra fikar comigoo…e eu do uma desculpaa oq eu façooo agora?ME AJUDEM POR FAVOR!

  • el Abril 23, 2017 a las 5:54 pm
    Permalink

    我主張反同志言論不會違反「當代科學共識」。從生物演化史的角度,不論哪種哺乳類的同志都是異端,同志猩猩 猴子 貓 ç‹— 均不會有後代,符合演化定律「不適者淘汰」。人類的同志基於人權,法律該保障他性傾向的婚配自由。但科學關心的是真理,是故校園中可以討論「反同志言論」。

  • el Abril 23, 2017 a las 9:17 pm
    Permalink

    olá Alguem ja´fez cirurgia com o doutor Genes Lopes? gostaria de ter mais referencias sobre ele. tenho uma lipo marcada para o proximo mes. estou muito apreensiva. obrigada. samira

  • el Abril 23, 2017 a las 11:07 pm
    Permalink

    My husband’s name is Thomas so maybe I should develop a drinking game for him?! My daughter isn’t into Thomas yet, and here’s a great reason to start. That and I hate Max and Ruby.Julia’s last awesome post…

  • el Abril 24, 2017 a las 12:35 am
    Permalink

    Dear David,Thank you for the invitation. Right now I dont know the October plans and I am considering the meeting. I would let you know as we get closer to the date.It would be great to meet the fellow IAPP photogs. What is the application deadline and what is the approximate budget for the convention? Look forward to hearing from you.Best Regards,Marcell

  • el Abril 24, 2017 a las 1:20 am
    Permalink

    Indeed!Where have we heard that before… same pseudo-scientific new age eco clap trap, same research institute, there's even an observer/minder with a pokey stick that can be conveniently blamed when the proverbial will hit the fan!Oh well.

  • el Abril 24, 2017 a las 5:06 am
    Permalink

    Thanks! I’m totally stoked about the lion. When I saw that picture I was so excited that I didn’t care if a single other picture worked out. When we decided to go on safari, I thought it would be like a trip to Yellowstone where you hope that you see one bear. It turns out that the animal density and the comingling of species in ‘The Lion King’ are completely accurate. Who knew?!

  • el Abril 24, 2017 a las 5:49 am
    Permalink

    Hi Tyler! Of course you can come to our practices! We practice in the Budig computer lab on campus as you know, but since you are not a college student you would either have to bring a laptop or play on or just play on someone else’s KU login, which shouldn’t be a problem. We are always excited to have fresh faces in the group though, so we are always excited when someone new wants to check us out. Looking forward to seeing you at an upcoming practice!

  • el Abril 24, 2017 a las 7:00 am
    Permalink

    Apparently I am related to Robert Lancaster and Mary Ann Powell. I have her mother as Mourning Powell. Alot of the info is still sketchy to say the least. I’m still trying to work thru the details, so any info would be extremely helpful

  • el Abril 24, 2017 a las 7:59 am
    Permalink

    up to u guys…. but whateva it is… many medical specialist using HERBALIFE… they can write the fact on the product label but is that true??????… to me maximum healthy life style is important…but am not selling only consuming but the result is amazing.. dont because u want to save money u must say like that ….. neva know & neva try maaaaaaaaa…. -17Was this answer helpful?

  • el Abril 24, 2017 a las 2:03 pm
    Permalink

    "heirarchies not controlled by the left". No enemies on the left. It is true that there are occasionally leftists with enough principle to denounce left domination, but these are rare. And they, unlike the center left, have no mass of amoral power-freaks to stabilize them and to sell them as reasonable or moderate.And the 2nd law of thermodynamics is, at best, analogical here. (As you may know, human politics is not an energetically closed system.) But even by analogy I don't get what you're saying. "Entropy increases" is the left in a nutshell.

  • el Abril 24, 2017 a las 4:11 pm
    Permalink

    Have you actually really watched True Blood or read the Twilight novels or seen the movies?Reading your critiques I have to wonder whether if you actually liked True Blood or Twilight, the way you do 24, if you could instead find a way to justify them or at least your enjoyment of them.

  • el Abril 24, 2017 a las 5:53 pm
    Permalink

    No to zajebiście. 10ptk dla Ciebie Pytanie czy obecnie umiejętnie to wykorzystujesz. Zawsze możesz:- je zaskoczyć i zrobić mega wrażenie, że jednak to prawda.- założyć się o coś.- zacząć z nich w żartobliwy sposób podśmiewać, a potem odkryć karty.- itp.Ponieważ to prawda, a one nie wierzą, to świetna okazja aby zabrać je na mały emocjonalny rollercoaster

  • el Abril 24, 2017 a las 6:30 pm
    Permalink

    Skink, you’re on fire — TWAToday, Shallow Spice — Love it.I was excited for like 20 seconds and then I actually had a look around. Their talented staff of what, three people at 6PR? seem to be bylined in everything.Le sigh. That seems to be my motto for the moment.

  • el Abril 24, 2017 a las 8:58 pm
    Permalink

    I was researching that movie just the other night. I was surprized to find out that Judy Geeson played the lead role. I liked her in the movie "To Sir, with Love".

  • el Abril 24, 2017 a las 10:26 pm
    Permalink

    Gorgeous card Mandy, I love that monochromatic look. You rock girl !!!! enjoy your coffee and chat, hope hubby better real soon !!!!Hugs, Sandra xx

  • el Abril 25, 2017 a las 12:25 am
    Permalink

    This choice of not providing keywords is really awful for webmasters which will be less able to give value to the users. Eventually it will damage web users, despite all privacy concerns.Please, give us back our search keywords, it has nothing to do with users privacy.Sincerly,Gabriele

  • el Abril 25, 2017 a las 1:14 am
    Permalink

    The purchases I make are entirely based on these articles.

  • el Abril 25, 2017 a las 4:21 am
    Permalink

    I follow the work of Jill and her team helping these sad and tormented bears and hope one day there is no more bear farming. I believe Jill is a saint for the work she is doing to help the Moon Bears — and for every­one, animal and human hopes this cruel treat­ment of the bears stops soon. Love and best wishes from Australia.

  • el Abril 25, 2017 a las 4:36 am
    Permalink

    Someone I utilize with visits your blog altogether time and recommended it to me to present as well. The non-fiction form is superior and the subject-matter is interesting. Thanks for the discernment you victual the readers!

  • el Abril 25, 2017 a las 6:21 am
    Permalink

    For the record, not all Christians believe in a literal body resurrection. Many (most?) of us believe in a resurrection of the spirit.Given the funeral pyre theory, it might be good to use kerosene for embalming.

  • el Abril 25, 2017 a las 12:02 pm
    Permalink

    I would love to see a video explaining the rel author and rel publisher markup and how best to link it in to you Google+ account. Many thanks,James

  • el Abril 25, 2017 a las 3:00 pm
    Permalink

    gusy what are you waiting forthey are killing us each second each minutei do not get itwe wouldnt believe what is happening if not taken on videostanks shelling barehanded civiliansyou have tons of vidoesgo facebook and check the videospeople are getting slaughteredthis regime cannot be fixedit must gothe people going out to the streets are so corageousthey know they will be captured and tortured and killedyet they do itsoamnesty internationalwhat are you waitng for?

  • el Abril 25, 2017 a las 4:39 pm
    Permalink

    LindaOctober 28, 2012I was bully at my job here in Michigan so bad. Now I can talk about I was there for six half years now I do not have a job I hate my life.

  • el Abril 25, 2017 a las 6:29 pm
    Permalink

    edWow, amazing blog structure! How long have you ever been running a blog for? you made running a blog glance easy. The entire look of your website is fantastic, let alone as the content material!

  • el Abril 25, 2017 a las 8:29 pm
    Permalink

    I met Mr. Dyer at the New Harvest Park Farmers Market. He was such a kind, smart, caring man. He had such a wonderful outlook on life, despite his illness. He was a true inspiration to us all. He sent me some of his short stories once, and promised to

  • el Abril 25, 2017 a las 9:41 pm
    Permalink

    I bet this game might come out on sonic’s birthday exactly…PLEASE SEGA PLEASE I WANT IT NOW i don’t want to wait until november (november: the month in which Sonic the Hedgehog games usually sell in)

  • el Abril 25, 2017 a las 10:16 pm
    Permalink

    Mon problème est que j’aimerais un dossier intelligent où seraient indexés les documents aux formats cités précédemment. Je ne peux créer une recherche sur un ou plusieurs éléments contenus dans les titres, car suivant l’usage du document, le nom change (même si la structure reste la même). Et je souhaite aussi limiter la recherche à certains dossiers d’origines.Suis-je clair ?

  • el Abril 25, 2017 a las 10:42 pm
    Permalink

    Absolutely first rate and copper-bottomed, gentlemen!

  • el Abril 25, 2017 a las 11:37 pm
    Permalink

    Surely this contest was clinched the black night that Evil Ehud Olmurderer ordered the personal weapons confiscated from Jews living in Judea and Samaria, a few days after approving a huge shipment of guns, ammo, and armored vehicles for their unfriendly Arab neighbors.Olmert.

  • el Abril 26, 2017 a las 4:23 am
    Permalink

    LA Lakers came from Minnesota and they were a winning team in MN as well as LA. Vikings may have not won a Superbowl but they got plenty of championships in most pro sports. This is unlike Wisconsin who will never win a world series (not this year, Brewers).

  • el Abril 26, 2017 a las 11:17 am
    Permalink

    Sounds like quite the challenge, Aravis, but a really worthwhile and admirable cause. Did your professor know about your past experiences when she asked you to participate?Was it a really dramatic change when you moved to the suburbs in Texas? Or was there still a fair amount of tension? I’m sorry you had to experience that when you were young!

  • el Abril 26, 2017 a las 12:05 pm
    Permalink

    This was so helpful and easy! Do you have any articles on rehab?

  • el Abril 26, 2017 a las 8:23 pm
    Permalink

    bjr mr fonctionnaire ville pas menteur gentil calin courtois poli discret bonne education cherche femmes avec seins enormes ou femmes obeses bbw rondes contacter samuel merci 0660337850

  • el Abril 26, 2017 a las 11:59 pm
    Permalink

    Oli kiva nähdä eilen pitkästä aikaa! 🙂 Mukaan tarttui aika tavalla joulukorttimateriaalia, kyllähän niiden tekeminen jo alkaa pikkuhiljaa kutkuttaa. Kivoja nuo ohuet nyörit tuollai solmittuna! 🙂

  • el Abril 27, 2017 a las 12:26 am
    Permalink

    Valentines DayThe Mr. and I some years get eachother gifts.. others we don't. *lol*I guess we celebrate it 50/50This year obviously we did in a small way.I am in love with your 60's frockseriously you look really great in it too. OH and I love your new shoes!! (MINE WERE TOO BIG … So I passed them on to Mom who is one size bigger.)I really like the red and white dress on you also. It looks so cute with the tights and shoes.

  • el Abril 27, 2017 a las 1:36 am
    Permalink

    C’est quand même un peu rapide d’interpréter le rejet de Sarkozy seulement sur le plan de la personnalité et du comportement. Les politiques qui on t été menées par ses gouvernements, et évidemment lancées par lui-même, sont quand même à fair passer avant.

  • el Abril 27, 2017 a las 3:09 am
    Permalink

    I found your blog on google and read a few of your other posts. I just added you to my Google News Reader. Keep up the good work. Look forward to reading more articles from you in the future.- Jack

  • el Abril 27, 2017 a las 3:47 am
    Permalink

    non c’è niente da fare: quando c’è la supervisione di Gighen le cose funzionano.Dobbiamo ammettere, anche se di malavoglia, che quel modo di fare politica che lui porta avanti contestualizzandolo ai tempi è garanzia di continuità.

  • el Abril 27, 2017 a las 4:51 am
    Permalink

    ANON 12:46HATE TO MAKE A BAD SITUATION WORSE….YOU HAVE TO DECLARE THAT $900 ON YOUR FEDERAL INCOME TAXES. SO IT IS PROBABLY MORE LIKE $600.GRIP GRIP GRIP GRIPIT MAY BE OUR LAST CHANCE!!!TB

  • el Abril 27, 2017 a las 5:19 am
    Permalink

    The honesty of your posting is there for all to see

  • el Abril 27, 2017 a las 12:01 pm
    Permalink

    मैं इस गीत को बताने के लिए तरसता रहा । मंच पर भी कई बार गा चुका हूँ इसलिए पहेली पढ़्ते ही समझ गया था । आदिनारायण राव की संगीत रचना थी रफ़ी और लता की आवाज़ फ़िल्म ’स्वर्ण सुन्दर”

  • el Abril 27, 2017 a las 7:23 pm
    Permalink

    If your articles are always this helpful, “I’ll be back.”

  • el Abril 28, 2017 a las 12:53 am
    Permalink

    This is exactly what I was looking for. Thanks for writing!

  • el Abril 28, 2017 a las 2:09 am
    Permalink

    Fell out of bed feeling down. This has brightened my day!

  • el Abril 28, 2017 a las 2:29 am
    Permalink

    Your articles are for when it absolutely, positively, needs to be understood overnight.

  • el Abril 28, 2017 a las 4:11 am
    Permalink

    I’m using jasmine-node with a project that makes heavy use of jQuery and AJAX. I usually put this at the top of my filesglobal.window = require(‘jsdom’).jsdom(”).createWindow();global.XMLHttpRequest = require(‘XMLHttpRequest’).XMLHttpRequest;This seems to do the trick for the most part. Using web workers, local storage, etc. is a whole other story and if you want to test in node I’d probably use something like zombieJS to do so. It just seems so shitty having to store tests in an HTML file…

  • el Abril 28, 2017 a las 5:03 am
    Permalink

    Most help articles on the web are inaccurate or incoherent. Not this!

  • el Abril 28, 2017 a las 9:00 am
    Permalink

    I love playing your Snake game and Snake games in general. It’s a simple concept but really addictive just like other classic games from Space Invaders to Pacman. Modern games are rubbish! LOL

  • el Abril 28, 2017 a las 3:06 pm
    Permalink

    It’s like you’re on a mission to save me time and money!

  • el Abril 28, 2017 a las 3:53 pm
    Permalink

    I really appreciate free, succinct, reliable data like this.

  • el Abril 28, 2017 a las 5:12 pm
    Permalink

    All of these articles have saved me a lot of headaches.

  • el Abril 28, 2017 a las 6:35 pm
    Permalink

    Mary, I hope you are having a wonderful Mother's Day. I couldn't let the day go by without wishing you a happy one. Thank you for sharing the beautiful photos of your mother and father.

  • el Abril 28, 2017 a las 7:59 pm
    Permalink

    People normally pay me for this and you are giving it away!

  • el Abril 28, 2017 a las 8:42 pm
    Permalink

    Regards carrying a gun. Check the law, if you work at a University or any type of school, carrying your gun is illegal – carry permit or not. Of course, you can leave it in your car, IF YOU DON’T GET CAUGHT. However, leaving a gun in your car is also an open invitation to thieves if one should decide to break into your car for whatever reason.

  • el Abril 29, 2017 a las 12:15 am
    Permalink

    ¡Pero cómo te criticaron Estefania! si no era opción darle pecho….aaaayyyy es que la gente lo que le gusta es opinar… Me alegra que se haya podido solucionar y algo te digo: Critter con biberón no se ha enfermado más que una vez en año y medio… y está sana y ya está. No es fácil si querías dar pecho y no pudiste pero aquí ante todo lo importante es que tu bebé está bien. Un besote desmadroso

  • el Abril 29, 2017 a las 3:35 am
    Permalink

    Howdy. Very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb .. I will bookmark your web site and take the feeds also…I’m satisfied to locate numerous useful info here in the post. Thanks for sharing…

  • el Abril 29, 2017 a las 5:31 am
    Permalink

    You get a lot of respect from me for writing these helpful articles.

  • el Abril 29, 2017 a las 10:24 am
    Permalink

    Pretty component of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to say that I get actually loved account your weblog posts. Any way I’ll be subscribing in your augment and even I success you access persistently rapidly.

  • el Abril 29, 2017 a las 11:47 am
    Permalink

    Comotto tra i migliori da inizio anno: discutibile per atteggiamento e rendimento in campo nella stagione scorsa, da agosto ad oggi non ha fatto altro che migliorare. Finalmente sta mostrando di essere un ottimo elemento per la categoria.

  • el Abril 29, 2017 a las 1:53 pm
    Permalink

    When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get three emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Many thanks!

  • el Abril 29, 2017 a las 2:25 pm
    Permalink

    Nearly all of what you point out is supprisingly appropriate and that makes me ponder why I hadn’t looked at this with this light previously. Your article truly did switch the light on for me personally as far as this specific subject goes. However at this time there is actually just one factor I am not necessarily too cozy with so while I make an effort to reconcile that with the actual main idea of the point, permit me observe what all the rest of your subscribers have to say.Very well done.

  • el Abril 29, 2017 a las 3:05 pm
    Permalink

    – What a great memory you’ve captured. How sweet – you can remind him of how he loved Annie. Just being himself. The last one is stunning. Love the facial expressions in all of them.

  • el Abril 29, 2017 a las 4:09 pm
    Permalink

    Thank you so much for this article, it saved me time!

  • el Abril 29, 2017 a las 7:39 pm
    Permalink

    I think Adam Greenberg has a better chance of getting at bats in Wrigley this year. There would have to be numerous injuries (we are talking about 10-15 guys getting injured) before Soler gets called up this year as he is just now adjusting to playing baseball in America.If he absolutely dominates the minors next year, then there is a 1-1,000,000 chance he gets a Sept callup.

  • el Abril 30, 2017 a las 12:46 am
    Permalink

    So LOVE your post!!! (At first glance . . . I thought, "OMG – she is writing about ME. But. . . I don't know her yet!", because I am a "Leanne"!!!!! Anyway – I love your homage to Sandra B! I feel for her – definitely needs/deserves some sunshine! And I look forward to checking out your favorite blogs! (Love your humor, too!)

  • el Abril 30, 2017 a las 5:46 am
    Permalink

    This “free sharing” of information seems too good to be true. Like communism.

  • el Abril 30, 2017 a las 7:36 am
    Permalink

    je pense quon cesse d’être écureuil quand on rencontre qqn qui nous donne envie de nous ouvrir. Quelqu’un en qui on sent qu’on peut faire confiance et qui nous attire vraiment. Les gars qui disent que mettre de la pression ca permet d’éviter de tomber dans la case ami, je vous dis bonne chance! ca marche pas avec un écureuil…

  • el Abril 30, 2017 a las 8:26 am
    Permalink

    Keep these articles coming as they’ve opened many new doors for me.

  • el Abril 30, 2017 a las 9:46 am
    Permalink

    Oii interesantissímo seu texto.To me aprofundando bem nesse contexto e gostaria que se tivesse temas, aulas sobre Yoga para crianças com Animais seria interssante, estou realizando um trabalho da faculdade e quero aprofundar nesse tema ouvindo opniões! Seria interessante, se tiver disponibilidade de conversa sobre isso manda um e-mail ou pode me adicionar no msn. 😉

  • el Abril 30, 2017 a las 10:50 am
    Permalink

    de discussie ging toch over of Fox verdraait en kleurt? Je afvragen of uit een burgeroorlog “iets goeds” kan voortkomen vind ik in het licht van de aanwezigheid van de VS in Irak zeker gekleurd. Laat onverlet dat je daar over mag praten – dat is een andere discussie. Waarin jij en ik denk ik zeer dicht bij elkaar zullen staan.

  • el Abril 30, 2017 a las 11:06 am
    Permalink

    Most help articles on the web are inaccurate or incoherent. Not this!

  • el Abril 30, 2017 a las 2:58 pm
    Permalink

    Unbelievable how well-written and informative this was.

  • el Abril 30, 2017 a las 3:33 pm
    Permalink

    Great post but I was wondering if you could write a litte more on this subject? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more. Bless you!

  • el Abril 30, 2017 a las 4:00 pm
    Permalink

    25- Thx for the clear explanation of Bynum’s injury. Ah, so you are a tennis player. As a dedicated club player I am amazed at how hard tennis is on the body. It’s interesting that the top male players start to be considered leaving their prime at 27 or 28 (Agassi and Conners excepted), as opposed to the NBA where the window of a player’s prime is much larger.It’s hard to win a tennis match as you cannot run out the clock like in basketball, you need to keep winning points, games and sets.

  • el Abril 30, 2017 a las 4:16 pm
    Permalink

    And you’re the cheap shit DBG!I refer you to annie post below.Don’t it remind you of nazi murder and abuse of jewish children at all?

  • el Abril 30, 2017 a las 6:00 pm
    Permalink

    your blog to various sites. 6. add…comment systems like intensedebate and disqus so that readers can express their thoughts on your site. 7. submit your rss feeds to feedburner 8. use a tool like zemanta to automatically add related links, related articles, related pictures and tags.ah,…

  • el Abril 30, 2017 a las 7:05 pm
    Permalink

    Thank you for that. I know, being a woman of a certain “vintage” and the wearer of trifocals, that I often have problems with fonts and stuff.Now, don’t even ask what it is like to watch TV with me – I find myself wandering around the house asking hubby “What did you say?”

  • el Abril 30, 2017 a las 8:15 pm
    Permalink

    Yeah that’s what I’m talking about baby–nice work!

  • el Abril 30, 2017 a las 9:01 pm
    Permalink

    also ich hab das video gesehen und bin überzeugt, und leute ich empfehle euchauf seine seite zu gehen und sich sei trainingsplan zu holen…aber auf deiner seite hast du einen rechtschreibfehler, du hast Bort statt Brot geschrieben^^

  • el Abril 30, 2017 a las 9:35 pm
    Permalink

    113What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I’ve found It positively useful and it has helped me out loads. I’m hoping to give a contribution & assist other customers like its helped me. Good job.

  • el Abril 30, 2017 a las 9:41 pm
    Permalink

    I guess finding useful, reliable information on the internet isn’t hopeless after all.

  • el Abril 30, 2017 a las 11:26 pm
    Permalink

    bu bant şu anda alibeyköyü fena vuruyor.korkunç bişey görüş mesafe2d40si 5-6 m harika yağıyor inanılmaz bişey.acaba kaç saaat devam eder?Minimum 1-1,5 saat. Ama yağışın yoğun olarak düşeceği semtler farklılık gösterebilir. – Santiago

  • el Abril 30, 2017 a las 11:53 pm
    Permalink

    Quelqu’un peu m’expliquer comment fonctionne le nouveau systeme de cote de beauté ??Auparavant, j’étais situé a 30% maintenant depuis le changement je suis rendu a 92% lol.

  • el Mayo 1, 2017 a las 1:44 am
    Permalink

    My favorites are being charged for color (I think I’ll ask for my next car to be transparent) and mud flaps (I wish I could get the old Yosemite Sam: “back-off” image).

  • el Mayo 1, 2017 a las 9:54 am
    Permalink

    Danke, liebe Christa, für deinen Beitrag! Dein Hof wirkt auf den Fotos sehr friedlich und die Tiere zufrieden … Wie schön, dass es solche Refugien für alte und kranke Tiere gibt!

  • el Mayo 1, 2017 a las 9:53 pm
    Permalink

    : « Et on est même dans une pire situation que les autres filières. »Je rappelle quand même que le niveau demandé en sciences au bac L est vraiment minuscule alors qu’on demande à un bac S un niveau assez élevé en français et philo.Qu’on ne se demande pas pourquoi le bac S est considéré comme la filière « royale »…

  • el Mayo 2, 2017 a las 6:06 am
    Permalink

    disse:The Absent Game…Involving me and my husband we’ve owned a lot more MP3 players over time than I can count, including Sansas, iRivers, iPods (traditional & touch), the Ibiza Rhapsody, etc. But, the last few a long time I’ve settled down to one line of gamers….

  • el Mayo 2, 2017 a las 6:17 am
    Permalink

    My friend was talking about a book about a person who is given the option of pressing a button which gives them $5,000 or something everytime they press it, but each time they press it, a person dies. Does anyone know the name of the book?

  • el Mayo 2, 2017 a las 8:25 am
    Permalink

    Globální testy jsou prostě nebezpečné, protože příliš svádějí k vytváření podobných srovnání a žebříčků škol.Ale testy jako zdroj informací a zpětné vazby by užitečné být mohly. Pokud by o jejich výsledky někdo skutečně stál a byl poučený natolik, aby s nimi uměl zacházet. Nevím, zda na MŠMT či ČŠI někoho takového máme.

  • el Mayo 2, 2017 a las 8:47 am
    Permalink

    Hey! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this page to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

  • el Mayo 2, 2017 a las 9:17 am
    Permalink

    Helpful Website…I must express my appreciation for your kind-heartedness giving support to people that really need help with this one issue. Your special commitment to getting the solution along had been pretty useful and has really made many people much like me to ac…

  • el Mayo 2, 2017 a las 9:31 am
    Permalink

    Pretty section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.

  • el Mayo 2, 2017 a las 10:15 am
    Permalink

    Joon: You’re right. I had no idea about the other Jhoon.Jangler: You’re also right. Originally I had DOLBY in the bottom right, but that didn’t pan out.Side note: I created the theme and grid while getting breakfast after a beach trip last month. I was really hungry, and did the whole grid with pencil and paper.

  • el Mayo 2, 2017 a las 10:36 am
    Permalink

    Guardes l’arxiu original?L’efecte que has aplicat penso que espatlla la imatge perquè concentra l’atenció en el supositori Agbar i treu protagonisme a l’insòlit camp de blat que vas trobar, que és el protagonista. El supositori és només per evidenciar el contrast en aquesta sorprenent imatge que testimonia la recuperació accidental d’un oblidat espai agrícola… Perquè, qui recorda el paisatge agrícola stcentista a la frontera entre el Clot de la Mel i els camps dels hortolans del Portal Nou?L’important és el blat madur. La resta és complement, decorat, atrezzo…

  • el Mayo 2, 2017 a las 12:55 pm
    Permalink

    Thanks Dale. A good word about not being too well-adjusted. Do you remember the name of that shrine, I still haven’t made it down to Matsushima even though it’s only a few minutes away.

  • el Mayo 2, 2017 a las 2:42 pm
    Permalink

    Correction on your cost calculation. A VIGIL whether it is a model I or model II only needs a battery replacement every 10 years or 2000 jumps (whatever comes first) Thus under normal conditions just only 1 battery replacement is required which changes the cost calculation from $1575 to $1455 /20 years = $72,75 /year…

  • el Mayo 2, 2017 a las 2:52 pm
    Permalink

    Ricardo Pereira. disse:Essa Geração teve sua mente lavada com os Filmes, IRON EAGLE – ÁGUIA DE AÇO I,II, III, Top Gun Ases Indomaveis , etc, escuta qualquer coisa e não tem nem um pouco de raciocínio, o raciocínio lógico exige um pouco mais de “esforço”, por isso que ate hoje falam da Rússia não ter equipamento bons

  • el Mayo 2, 2017 a las 6:25 pm
    Permalink

    « une officine d’enfumage politique » : cette définition s’applique à tous les syndicats sans aucun soucis, et encore plus aux syndicats étudiants qui sont une gigantesque blague. Ils servent notamment à assurer la carrière politique (en général futurs élus PS) de leurs leaders.

  • el Mayo 2, 2017 a las 11:08 pm
    Permalink

    Si es que alli no pintamos nada, estamos por estar.Ya lo dije en mi entrada, que cuánto tiempo ibamos a esperar a que muriera otro militar español, aqui esta la respuesta.Un saludo.

  • el Mayo 2, 2017 a las 11:11 pm
    Permalink

    / “we’re still thinking about efficiency and cost rather than effectiveness and services” I think this is so true, especially with HR vendors. Many of the HR vendors seem to simply be automating archaic processes for the purposes of efficiency, not redesigning the processes to actually be more effective.

  • el Mayo 2, 2017 a las 11:54 pm
    Permalink

    …"Obama is even pushing the idea now that all future Presidents have to be black. They are giving out "Once You vote Black You Never Go Back" buttons out at the convention."Someone should have worn a button at the RNC reading, “So Long As You Vote White Everything Will Be All Right,” just to see journalists’ skulls explode.

  • el Mayo 3, 2017 a las 4:56 am
    Permalink

    found a wonderful idea on another blog.  The blog is called Raising Olives.  She has a great memorization system tutorial.  I have not made mine yet, but this is on my to-do

  • el Mayo 3, 2017 a las 10:10 am
    Permalink

    Una cosa, al parecer a parte de que la unidad de disco óptico tiene que ser slim, parece que también debe ser de tipo “slot in”, ¿puedes confirmarlo? en las fotos frontales la carcasa parece tener únicamente la ranura para introducir el cd.

  • el Mayo 3, 2017 a las 12:09 pm
    Permalink

    CarlaToate clipurile sunt cu dedicaÅ£ie specială pentru Daria ÅŸi amuzamentul ei! Hârtie mănâncă ÅŸi ele, de câte ori prind ocazia. Când e vorba de un ÅŸerveÅ£el, nu fac mare caz, considerăndu-l “hârtie moale ÅŸi curată”. ÃŽnsă când e vorba de pliante tipărite, ambalaje colorate etc., se lasă cu maaaaare circ!

  • el Mayo 3, 2017 a las 2:07 pm
    Permalink

    “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!

  • el Mayo 3, 2017 a las 3:45 pm
    Permalink

    We’ve arrived at the end of the line and I have what I need!

  • el Mayo 3, 2017 a las 4:45 pm
    Permalink

    The TV Junkie’s Guide To The Perfect Television Viewing Schedule —————————————————————-I watch a lot of those shows yo. Forgot to watch The League last night. For shame… looked hilarious.

  • el Mayo 3, 2017 a las 7:49 pm
    Permalink

    Your dolmas look perfect, Mary! I remember my Egyptian friend once made these for me and they are very delicious. I would love to try . Need to look for the leaves first. Have a great day.

  • el Mayo 4, 2017 a las 3:40 am
    Permalink

    Third Flower…My spouse and that i happen to be now delighted that Albert could perform his reports due to the suggestions he had by means of your online page. It truly is every so often perplexing to simply normally be gifting away techniques which some individuals…

  • el Mayo 4, 2017 a las 8:04 am
    Permalink

    I discovered your blog site on google and verify a number of of your early posts. Proceed to maintain up the superb operate. I simply extra up your RSS feed to my MSN News Reader. Looking for ahead to reading more from you afterward!…

  • el Mayo 4, 2017 a las 8:37 am
    Permalink

    My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the costs. But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on a variety of websites for about a year and am nervous about switching to another platform. I have heard great things about blogengine.net. Is there a way I can import all my wordpress content into it? Any help would be really appreciated!

  • el Mayo 4, 2017 a las 10:32 am
    Permalink

    Excellent! C’était tellement évident que je n’y avais absolumentpas pensé pour mes propres dessins de presse.Bien joué, et bien joué aussi pour le celuidontonnedoitpasprononcerlenom.

  • el Mayo 4, 2017 a las 12:14 pm
    Permalink

    Many many thanksssssssssssss! You're adorable!NadiaC: grazie, ho seguito il tuo consiglio!Dee: yes, these earrings are one of my handmade creations! I'm happy you like them!Irene Colzi: grazie mille! L'iniziativa è stupenda e poi è fantastico sapere di avere un proprio albero!

  • el Mayo 4, 2017 a las 2:12 pm
    Permalink

    Whoa! So that’s how it works. It does seem logical. Of course, when I do it, none of those nodal options will be there, or, if they are there, they’ll be grayed out. But perhaps I’ll try them again. Does the MATH multiply by -1 trick work on rotation? In the past, I couldn’t get User Data rotation to go negative, so doors on one side of a car would only open inward, while the other side worked correctly.

  • el Mayo 4, 2017 a las 7:28 pm
    Permalink

    Qué suerte Rafa, ya me gustaría volver a París, la ciudad de la luz,disfruta mucho porque hay mucho que ver, paseate como un viajero, si puedes y pásatelo bien.Un abrazo. Que envidia me dasssssssssss !!!

  • el Mayo 4, 2017 a las 7:54 pm
    Permalink

    Done! My ceiling fan was put back up eairler today. The first thing we did was change the speed setting by pulling the chain. After that when we put the wall-mounted speed-control on fast, the fan spun fast. Although I feel a bit bad that someone touched the chain to begin with, I am relieved that the problem is solved.Many, many thanks Joe! I would not have thought of this on my own. The power of the Internet connecting one side of the world to the other!

  • el Mayo 4, 2017 a las 8:34 pm
    Permalink

    I have read a few of the articles on your website now, and I really like your style of blogging. I added it to my favorites blog site list and will be checking back soon. Please check out my site as well and let me know what you think.

  • el Mayo 4, 2017 a las 11:13 pm
    Permalink

    Was für grandiose Schuhe! Ich bin sprachlos und der kleine Teufel im linken Ohr ruft schon die ganze Zeit: “Die brauchs du auch! Hol sie dir”. Vielleicht hab ich Glück und kann wenigstens noch den passenden Gutschein dafür eintauschen.

  • el Mayo 5, 2017 a las 5:11 am
    Permalink

    October 26, 2012 Hi there, to start with I’d like to be able to say thanks to for any content contributed below, which the things i wanted! Excellent problem: you don’tneed can assist in communications some sort of blog site? We could happy to hand in in order to utilizing that will przyniusÅ‚ me personally your personal admittance!

  • el Mayo 5, 2017 a las 7:45 am
    Permalink

    I love you!!!! I was wanting to recreate an old crochet granny square afghan my mom made in quilt form and the thought of hand piecing each square was a bit intimidating. There is a lot of color repetition in that afghan – so your method will work PERFECTLY for me!!!!! Thank you thank you thank you!!!

  • el Mayo 5, 2017 a las 7:59 am
    Permalink

    A powerful share, I simply given this onto a colleague who was doing slightly analysis on this. And he in reality bought me breakfast because I discovered it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the deal with! However yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If doable, as you develop into experience, would you thoughts updating your weblog with extra particulars? It is extremely helpful for me. Large thumb up for this weblog post!

  • el Mayo 5, 2017 a las 12:29 pm
    Permalink

    My heart goes out to you Michael. We’re not too far apart agewise, my father died 10 years ago this Labor Day weekend of lung cancer. He overcame a lot in his life, but he could not quite smoking. It was a year long ordeal that I would not wish on anyone. I hope you find a way to grive, it is so senseless. My sincere condolences.

  • el Mayo 5, 2017 a las 1:21 pm
    Permalink

    It appears that Chad has a short attention span. He starts projects but has trouble finishing them. Then he slithers back to the original projects at some random point in the future. Only to abandon them again when he sees a shiny new object.

  • el Mayo 5, 2017 a las 2:35 pm
    Permalink

    gostei de ver essa puta chorar quando a alemanha perdeu o jogo AH AH AH AH.A propósito a GALP continua a passar anuncios na TV dos 11 por todos blá blá blá quem paga esses anuncios ??? claro que não são eles VAI DE ENGORDAR AS TV's COM ANUNCIOS KU POVINHO PAGA NA BOMBA DA GALP

  • el Mayo 5, 2017 a las 3:26 pm
    Permalink

    Pues no lo entiendo, con lo normal y buen chico que eres, siempre saludas… <3 ¡Yo te daría mi dirección sin pensármelo dos veces! (Me alegra tenerte de vuelta =D).

  • el Mayo 5, 2017 a las 3:33 pm
    Permalink

    Hey whats up?. I stumbled across your web site while I was searching for something completely unrelated. While I don’t agree with everything you say we do have almost the same thoughts by and large. I’ve bookmarked your website and will visit again in the near future to see what you’re writing about in 2012!

  • el Mayo 5, 2017 a las 6:20 pm
    Permalink

    Just below, are some totally unrelated sites to ours, however, they are definitely worth checking out. Alain Guirriec Immobilier Concarneau – 4 Avenue de la Gare – 29900 CONCARNEAU – 02 98 97 18 50

  • el Mayo 6, 2017 a las 1:10 am
    Permalink

    Eu sper ca pina in 1 septembrie sa fie deja afisate rezultatele. Dar, asta e si interesul universitatilor, sa ia cit mai multi bani de la studenti. Ideea ca rezultatele vor fi afisate cam peste 1 saptamina si jumatate se refera la cei din Diaspora. Sper la un rezultat pozitiv, e unnica si ultima speranta.

  • el Mayo 6, 2017 a las 5:21 am
    Permalink

    depending on the age if it is a tiny kitten (6wks or less) it needs to eat every 2 hours…you can buy formula called kmr (kitten milk replacement) and feed it with a medicine dropper but if you dont feed it every 2 hours it is going to cry continously Was this answer helpful?

  • el Mayo 6, 2017 a las 7:45 am
    Permalink

    I love the fabric you chose! i also love the fact that you bought all four fabrics. They look good together and it will be interesting to see how you integrate them.[]

  • el Mayo 6, 2017 a las 8:34 am
    Permalink

    I totally feel you on the music=motivation. It’s weird – a lot of things I’ll listen to at the gym, I’d never listen to in my car or at home. And vice versa. Right now my current playlist, along with the Rihanna song you mentioned, includes:Pitbull (a couple of the recent hits – I normally can’t stand him but he’s so motivating during cardio!)Flo Rida “Good Feeling”Jay-Z & Kanye “Ni**as In Paris”Nicki minaj “Superbass”Drake “Fancy”, “Headlines”, “Make me proud”Btw, I like the way the blog looks! I usually read the posts on Reader so it was a pleasant surprise to see the new format!

  • el Mayo 6, 2017 a las 9:14 am
    Permalink

    This is such a warm and inviting room! I love the colors and the space is so pretty! I love the red stripe chair; I think I would stay there all day! Pat, thanks for sharing your gorgeous rooms!

  • el Mayo 6, 2017 a las 9:41 am
    Permalink

    When I try to scroll down on my user homepage favourites tab, the screen goes blank in the section where my favourites should be. This happens to me on both "grid view" and on "Player view". My browser is IE8 and this also happens when I try to access any other user's favourites or uploaded videos.Is this a technical "glitch" or is the Youtube 2.0 supposed to operate like this?This doesn't happen when I choose favourites from the drop-down menu from my username it still uses the "Old" YouTube layout and this problem doesn't exist.